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Paolo PICIOCCHI Progetti

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This paper seeks to thoroughly explore the role of strategic communication in the process of building brand identity, particularly through the use of a data-driven approach. The rapid advancement and widespread adoption of the Internet, coupled with the emergence of Industry 4.0 technologies, have significantly altered the landscape of consumer interaction and engagement. As consumers become more
StrutturaDipartimento di Scienze Politiche e della Comunicazione/DISPC
ResponsabilePICIOCCHI Paolo (Coordinatore Progetto)
Tipo di finanziamentoFondi dell'ateneo
FinanziatoriUniversità  degli Studi di SALERNO
Importo2.082,67 euro
Periodo25 Novembre 2024 - 25 Novembre 2027
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The aim of our research is to investigate the near/current perspective of higher education according to the age of artificial intelligence. In particular, we intend to analyze and evaluate the new models that are evolving related to human-machine interactions. Obviously we consider methods, techniques and tools useful for interpreting how higher education can develop from a wise and/or intelligent
StrutturaDipartimento di Scienze Politiche e della Comunicazione/DISPC
ResponsabilePICIOCCHI Paolo (Coordinatore Progetto)
Tipo di finanziamentoFondi dell'ateneo
FinanziatoriUniversità  degli Studi di SALERNO
Importo1.857,75 euro
Periodo31 Luglio 2023 - 31 Luglio 2026
Dettaglio

  Fonte dati U-GOV dal 1 Gennaio 2013