Paolo PICIOCCHI | Progetti
Paolo PICIOCCHI Progetti
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This paper seeks to thoroughly explore the role of strategic communication in the process of building brand identity, particularly through the use of a data-driven approach. The rapid advancement and widespread adoption of the Internet, coupled with the emergence of Industry 4.0 technologies, have significantly altered the landscape of consumer interaction and engagement. As consumers become more
Struttura | Dipartimento di Scienze Politiche e della Comunicazione/DISPC | |
Responsabile | PICIOCCHI Paolo (Coordinatore Progetto) | |
Tipo di finanziamento | Fondi dell'ateneo | |
Finanziatori | Università degli Studi di SALERNO | |
Importo | 2.082,67 euro | |
Periodo | 25 Novembre 2024 - 25 Novembre 2027 | |
Dettaglio |
The aim of our research is to investigate the near/current perspective of higher education according to the age of artificial intelligence. In particular, we intend to analyze and evaluate the new models that are evolving related to human-machine interactions. Obviously we consider methods, techniques and tools useful for interpreting how higher education can develop from a wise and/or intelligent
Struttura | Dipartimento di Scienze Politiche e della Comunicazione/DISPC | |
Responsabile | PICIOCCHI Paolo (Coordinatore Progetto) | |
Tipo di finanziamento | Fondi dell'ateneo | |
Finanziatori | Università degli Studi di SALERNO | |
Importo | 1.857,75 euro | |
Periodo | 31 Luglio 2023 - 31 Luglio 2026 | |
Dettaglio |
Fonte dati U-GOV dal 1 Gennaio 2013