Publications

Gabriella PISCOPO Publications


2020
Articolo in rivista
The ‘Dark Power’ of Instagram: Prospects and Threats for Tourism Organisations
INTERNATIONAL JOURNAL OF ISLANDS RESEARCH. Vol. 1. Pag.57-72
ISSN:2737-7776.
Capolupo, Nicola; Giampaola, Valerio; Piscopo, Gabriella
Versione online
Digital Object Identifier (DOI): 10.21427/ed9w-h862
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2020
Contributo in Atti di convegno
Job crafting behaviours in healthcare: The role of the attitudes toward technology.
In: Knowledge in Digital Age Matera IFKAD Proceedings Pag.1143-1154
ISBN:978-88-96687-13-0
15th IFKAD (International Forum on Knowledge Asset Dynamics), “Knowledge in Digital Age”
Università degli Studi Rome Tre, Roma (IT) 9-11 settembre
de Gennaro, Davide; Adinolfi, Paola; Piscopo, Gabriella; Marianna, Cavazza
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2020
Contributo in volume (Capitolo o Saggio)
La complessità e le prospettive di innovazione 4.0 in sanità: la condizione di fragilità.
In AAVV Le scienze merceologiche nell'era 4.0 Franco Angeli Pag.480-489 Franco Angeli.
ISBN:9788835105275
Notaro, Fortuna; Piscopo, Gabriella; Adinolfi, Paola
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2020
Contributo in volume (Capitolo o Saggio)
Leadership e clima organizzativo.
In R. M. Burton, B. Obel, D. D. Håkonsson, & M. Martinez Organization design: Principi e metodi per l’adeguatezza dell’assetto organizzativo aziendale Pag.217-241 Torino Giappichelli.
ISBN:9788892135116
Adinolfi, P.; de Gennaro, D.; Piscopo, G.
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2020
Contributo in volume (Capitolo o Saggio)
Communicating Natural Calamity: The Sentiment Analysis of Post Rigopiano's Accident.
In Sandra Maria Correia Loureiro and Hans Ruediger Kaufmann Exploring the Power of Electronic Word-of-Mouth in the Services Industry Pag.352-363 IGI GLOBAL.
ISBN:1522585753
Capolupo, Nicola; Piscopo, Gabriella
Versione online
Digital Object Identifier (DOI): 10.4018/978-1-5225-8575-6.ch019
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