Pubblicazioni

MIRKO PERANO Pubblicazioni


2021
Articolo in rivista
Forty years of research on factors influencing ethical decision making: Establishing a future research agenda
JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH. Pag.614-630
ISSN:0148-2963.
Casali, G. L.; Perano, M.
Versione online
Digital Object Identifier (DOI): 10.1016/j.jbusres.2020.07.006
Codice identificativo ISI: WOS:000657911500016
Codice identificativo SCOPUS: 2-s2.0-85088802027
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2021
Articolo in rivista
Customer knowledge hiding behavior in service multi-sided platforms
JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH. Pag.1-9
ISSN:0148-2963.
Khelladi, Insaf; Castellano, Sylvaine; Hobeika, Janine; Perano, Mirko; Rutambuka, David
Versione online
Digital Object Identifier (DOI): 10.1016/j.jbusres.2021.11.017
Codice identificativo ISI: WOS:000763037600022
Codice identificativo SCOPUS: 2-s2.0-85119054821
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2021
Articolo in rivista
Professional reviews as service: A mix method approach to assess the valueof recommender systems in the entertainment industry
TECHNOLOGICAL FORECASTING AND SOCIAL CHANGE. Vol. 169. Pag.1-15
ISSN:0040-1625.
Perano, M; Casali, Gl; Liu, Y; Abbate, T
Versione online
Digital Object Identifier (DOI): https://doi.org/10.1016/j.techfore.2021.120800
Codice identificativo ISI: WOS:000661657800020
Codice identificativo SCOPUS: 2-s2.0-85105698523
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)