Filomena FAIELLA | Pubblicazioni
Filomena FAIELLA Pubblicazioni
225570Gender Differences in the Impact of COVID-19 Pandemic on Mental Health of Italian Academic Workers
2022 | |
Articolo in rivista | |
Gender Differences in the Impact of COVID-19 Pandemic on Mental Health of Italian Academic Workers JOURNAL OF PERSONALIZED MEDICINE. Vol. 12. Pag.613-613 ISSN:2075-4426. | |
Giudice, V.; Iannaccone, T.; Faiella, F.; Ferrara, F.; Aversano, G.; Coppola, S.; De Chiara, E.; Romano, M. G.; Conti, V.; Filippelli, A. | |
Digital Object Identifier (DOI): 10.3390/jpm12040613 Codice identificativo ISI: WOS:000785234900001 Codice identificativo SCOPUS: 2-s2.0-85128732939 | |
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS) |
2022 | |
Contributo in volume (Capitolo o Saggio) | |
Eye Tracking Glasses in Higher Education Classrooms: First Findings from an International Project for Improving Teaching. In Nurlana Əliyeva INTERNATIONAL EASTERN CONFERENCE ON HUMAN-COMPUTER INTERACTION PROCEEDINGS Pag.32-35 | |
Faiella, Filomena; Albano, Giuseppina; Attolino, Paola; Castaldi, Maria Chiara; Giordano, Marco; Lombardi, Maria Grazia; Mannese, Emiliana; Mascolo, Valentina; Ricciardi, Maria; Savarese, Giulia | |
Versione online | |
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS) |
248638Scaffolding. Il concetto, le strategie e le tecniche del supporto ai processi di apprendimento
2022 | |
Monografia o trattato scientifico | |
Scaffolding. Il concetto, le strategie e le tecniche del supporto ai processi di apprendimento. FrancoAngeli ISBN:9788835143079 | |
Faiella, Filomena | |
Versione online | |
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS) |