Antonio DI CRESCENZO | Erasmus+ Agreements for Study
Antonio DI CRESCENZO Erasmus+ Agreements for Study
Department | Dipartimento di Matematica |
---|---|
Chair Holder | Di Crescenzo Antonio |
Course | Corsi di studio afferenti al Consiglio didattico di Matematica |
ISCED | 0541 - Mathematics |
Country | Spagna |
Partner University | Universidad de Cádiz |
Outgoing Students | 1 |
Incoming Students | 1 |
Outgoing Professors | 1 |
Incoming Professors | 1 |
Department | Dipartimento di Matematica |
---|---|
Chair Holder | Di Crescenzo Antonio |
Course | Corsi di studio afferenti al Consiglio didattico di Matematica |
ISCED | 0541 - Mathematics |
Country | Spagna |
Partner University | Universidad de Cádiz |
Outgoing Students | 1 |
Incoming Students | 1 |
Outgoing Professors | 1 |
Incoming Professors | 1 |
Department | Dipartimento di Matematica |
---|---|
Chair Holder | Di Crescenzo Antonio |
Course | Corsi di studio afferenti al Consiglio didattico di Matematica |
ISCED | 0541 - Mathematics |
Country | Spagna |
Partner University | Universidad de Granada |
Outgoing Students | 1 |
Department | Dipartimento di Matematica |
---|---|
Chair Holder | Di Crescenzo Antonio |
Course | Corsi di studio afferenti al Consiglio didattico di Matematica |
ISCED | 0541 - Mathematics |
Country | Spagna |
Partner University | Universidad Complutense de Madrid |
Outgoing Students | 3 |
Incoming Students | 3 |
Department | Dipartimento di Matematica |
---|---|
Chair Holder | Di Crescenzo Antonio |
Course | Corsi di studio afferenti al Consiglio didattico di Matematica |
ISCED | 0541 - Mathematics |
Country | Spagna |
Partner University | Universidad Complutense de Madrid |
Outgoing Students | 1 |
Department | Dipartimento di Matematica |
---|---|
Chair Holder | Di Crescenzo Antonio |
Course | Corsi di studio afferenti al Consiglio didattico di Matematica |
ISCED | 0541 - Mathematics |
Country | Portogallo |
Partner University | Universidade Nova de Lisboa |
Outgoing Students | 2 |
Incoming Students | 2 |
Outgoing Professors | 2 |
Incoming Professors | 2 |