Pubblicazioni

Mara GRIMALDI Pubblicazioni


2018
Articolo in rivista
Big data and sentiment analysis to highlight decision behaviours: a case study for student population
BEHAVIOUR & INFORMATION TECHNOLOGY. Vol. 37 (10-11). Pag.1111-1128
ISSN:0144-929X.
Troisi, O.; Grimaldi, M.; Loia, F.; Maione, G.
Versione online
Digital Object Identifier (DOI): 10.1080/0144929X.2018.1502355
Codice identificativo ISI: WOS:000447813400013
Codice identificativo SCOPUS: 2-s2.0-85050516233
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2018
Articolo in rivista
From B2B to A4A: an integrated model for viable value co-creation
MERCATI E COMPETITIVITÀ. Vol. 3. Pag.135-161
ISSN:1826-7386.
Polese, F.; Sarno, D.; Troisi, O.; Grimaldi, M.
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2018
Articolo in rivista
Social innovation in smart tourism ecosystems: How technology and institutions shape sustainable value co-creation
SUSTAINABILITY. Vol. 10(1). Pag.1-24
ISSN:2071-1050.
Polese, Francesco; Botti, Antonio; Grimaldi, Mara; Monda, Antonella; Vesci, Massimiliano
Versione online
Digital Object Identifier (DOI): 10.3390/su10010140
Codice identificativo ISI: WOS:000425082600138
Codice identificativo SCOPUS: 2-s2.0-85040167453
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2018
Contributo in Atti di convegno
Managing Emergence For Value Co-Creation and Innovation: A Viable (Eco)systems Approach.
In: Proceedings of XV SIM Conference- I percorsi identitari nel marketing Pag.1-14
ISBN:9788894391824
I percorsi identitari nel marketing
Università di Bari Aldo Moro 18-19 Ottobre 2018
Troisi, O.; Grimaldi, M.; Monda, A.
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2018
Contributo in Atti di convegno
Managing ICT platforms in service ecosystems: a strategic approach to value co-creation.
In: Conference Proceedings of Sinergie SIMA 2018-Strategie in trasformazione e nuovi modelli per la creazione di valore sima Pag.305-311
ISBN:97888943937-2-9
Strategie in trasformazione e nuovi modelli per la creazione di valore
Univeristà Ca' Foscari, Venezia 14-15 Giugno 2018
Singer, P.; Sirianni, C. A.; Monda, A.; Grimaldi, M
Digital Object Identifier (DOI): 10.7433/SRECP.EA.2018.49
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2018
Contributo in Atti di convegno
Managing technology and value co-creation for service innovation: an ecosystems view.
In: Proceedings of ICSB Global Entrepreneurship Conference-Social Innovation and Humane Entrepreneurship from Policy to Action ICSB Pag.1-22
ISBN:978-1-7324980-1-3
ICSB Global Entrepreneurship Conference-Social Innovation and Humane Entrepreneurship from Policy to Action
University of Salerno- Ravello 4-5 ottobre 2018
Troisi, O.; Grimaldi, M.; Loia, F.
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2018
Contributo in volume (Capitolo o Saggio)
“Customer Value Co-creation in a Service-Dominant Logic Perspective: Some Steps Toward the Development of a Measurement Scale”.
In Barile S., Pellicano M., Polese F. (eds.) Social Dynamics in a Systems Perspective Pag.137-157 Cham Springer.
ISBN:978-3-319-61966-8
Botti, A.; Grimaldi, M.; Vesci, M.
Digital Object Identifier (DOI): 10.1007/978-3-319-61967-5_8
Codice identificativo ISI: WOS:000432434200009
Codice identificativo SCOPUS: 2-s2.0-85030648739
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2018
Contributo in volume (Capitolo o Saggio)
Un approccio (eco)sistemico alla vitalità. Tra co-evoluzione ed innovazione.
In Evoluzionismo sistemico: il fascino della precarietà Pag.169-177 Roma Aracne.
ISBN:978-88-255-1664-7
Polese, F.; Troisi, O.; Grimaldi, M.
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2018
Contributo in volume (Capitolo o Saggio)
An integrated framework toward Public System Governance: Insights from Viable Systems Approach.
In Gnan L, Hinna A, Monteduro F, Bonomi Savignon A. Cross-Sectoral Relations in the Delivery of Public Services (Studies in Public and Non-Profit Governance) Pag.23-51
ISBN:978-1-78743-172-0
Polese, F.; Troisi, O.; Carrubbo, L.; Grimaldi, M.
Digital Object Identifier (DOI): 10.1108/S2051-663020180000006002
Codice identificativo SCOPUS: 2-s2.0-85040720612
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2018
Contributo in volume (Capitolo o Saggio)
Technology in value co-creation experiences: how ICTs shape customer activities before, during and after delivery in smart tourism systems.
In Cantino V., Culasso F., Racca M.G. Smart Tourism Pag.523-547 Milano McGraw-Hill.
ISBN:9788838695025
Polese, Francesco; Troisi, Orlando; Carrubbo, Luca; Grimaldi, Mara; Monda, Antonella
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)