Pubblicazioni

Mara GRIMALDI Pubblicazioni


2019
Articolo in rivista
Reconceptualizing TQM in service ecosystems: an integrated framework
INTERNATIONAL JOURNAL OF QUALITY AND SERVICE SCIENCES. Vol. 11. Pag.104-126
ISSN:1756-669X.
Polese, F.; Vesci, M.; Troisi, O.; Grimaldi, M.
Digital Object Identifier (DOI): 10.1108/IJQSS-10-2017-0087
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2019
Articolo in rivista
Smart City as a Service System: A Framework to Improve Smart Service Management
JOURNAL OF SERVICE SCIENCE AND MANAGEMENT. Vol. 12(1). Pag.1-16
ISSN:1940-9893.
Polese, Francesco; Botti, Antonio; Monda, Antonella; Grimaldi, Mara
Digital Object Identifier (DOI): 10.4236/jssm.2019.121001
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2019
Articolo in rivista
Innovating through value co-creation: a viable(eco) systems perspective
ESPERIENZE D'IMPRESA. Vol. 27 (1/2). Pag.85-116
ISSN:1971-5293.
Sirianni, A.; Grimaldi, M.
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2019
Articolo in rivista
Meta-management for sustainability in territorial ecosystems: The case of Libera's social reuse of territory
LAND USE POLICY. Vol. 84. Pag.138-153
ISSN:0264-8377.
Troisi, O.; Ciasullo, M. V.; Carrubbo, L.; Sarno, D.; Grimaldi, M.
Versione online
Digital Object Identifier (DOI): 10.1016/j.landusepol.2019.03.007
Codice identificativo ISI: WOS:000465365000014
Codice identificativo SCOPUS: 2-s2.0-85062893703
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2019
Articolo in rivista
Managing smart service ecosystems through technology: how ICTs enable value co-creation
TOURISM ANALYSIS. Vol. 24. Pag.377-393
ISSN:1083-5423.
Troisi, O.; Grimaldi, M.; Monda, A.
Digital Object Identifier (DOI): 10.3727/108354219X15511865533103
Codice identificativo ISI: WOS:000476871600011
Codice identificativo SCOPUS: 2-s2.0-85070815898
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2019
Articolo in rivista
Detecting value co-creation emergence to foster innovation
JOURNAL OF SERVICE SCIENCE AND MANAGEMENT. Pag.1-22
ISSN:1940-9893.
Tommasetti, A.; Vesci, M.; Grimaldi, M.; Monda, A.
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2019
Contributo in Atti di convegno
A big data-oriented approach to decision-making: a systematic literature review.
In: Proceedings of 22nd Excellence in Services International Conference Pag.472-496
ISBN:9788890432798
Excellence in Services 22nd International Conference
Perrotis College , Thessaloniki 29-30 Agosto 2019
Polese, F.; Troisi, O.; Grimaldi, M.; Romeo, E.
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2019
Contributo in Atti di convegno
Il ruolo dei big data nelle decisioni di marketing: una ricerca-azione basata sul Growth Hacking.
In: Referred Electronic Conference Proceedings of Sinergie - Sima Management Conference Management and sustainability: Creating shared value in the digital era cueim Pag.515-530
ISBN:9788894393743
Sinergie Sima 2019- "Management and sustainability: Creating shared value in the digital era"
La Sapienza, Roma 20-21 Giugno 2019
Polese, F.; Troisi, O.; Maione, G.; Grimaldi, M.
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2019
Contributo in Atti di convegno
Processi di co-creazione data-driven nei sistemi di servizi smart.
In: Proceedings of XVI SIM Conference- Marketing 4.0: le sfide della multicanalità SIM Conference Pag.2-7
ISBN:978 88 943918 3 1
XVI SIM Conference- Marketing 4.0: le sfide della multi-canalità
Piacenza 24 - 25 ottobre
Polese, F.; Troisi, O.; Grimaldi, M.; Loia, F.
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2019
Contributo in volume (Capitolo o Saggio)
Il ruolo della tecnologia per la co-creazione di valore turistico. Una revisione sistematica della letteratura e la proposizione di un framework teorico.
In Il fascino della precarietà. Studi sull'evoluzionismo sistemico Pag.1-21 Roma Edizioni Nuova Cultura.
ISBN:9788833652481
ISSN:2611-3260.
Ciasullo Maria, V.; Troisi, Orlando; Grimaldi, Mara
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2019
Contributo in volume (Capitolo o Saggio)
The Climb to Success: A Big Data Analysis to Find Out Why Huawei Has Conquered the Market.
In Visvizi, A., Lytras M.D. Technology, Innovation, Education, and their Social Impact Pag.495-514
ISBN:978-3-030-30808-7
ISSN:2213-8684.
Troisi, O.; Grimaldi, M.; Loia, F.; Maione, G.
Digital Object Identifier (DOI): 10.1007/978-3-030-30809-4
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)