Pubblicazioni

Massimiliano VESCI Pubblicazioni


2014
Articolo in rivista
A model of analysis for the evaluation of tourist destination appeal: the amalfi coast. A case study
ENLIGHTENING TOURISM. Vol. 4 (1). Pag.79-107
ISSN:2174-548X.
Botti, Antonio; ESPOSITO DE FALCO, Salvatore; Vesci, Massimiliano
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2014
Articolo in rivista
Customer satisfaction, commitment, loyalty e implicazioni nella governance delle università: una ricerca esplorativa
AZIENDA PUBBLICA. Vol. 3. Pag.219-242
ISSN:1127-5812.
Tommasetti, Aurelio; Botti, Antonio; Troisi, Orlando; Vesci, Massimiliano
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2014
Articolo in rivista
New public management: ostacoli e fattori del cambiamento in uno studio sui ministeri.
ESPERIENZE D'IMPRESA. Vol. 2. Pag.139-166
ISSN:1971-5293.
Parente, Roberto; Botti, Antonio; Vesci, Massimiliano
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2014
Contributo in Atti di convegno
Stakeholder engagement for sustainable development in banking industry. An Italian case study.
In: Proceedings of the 13th EBES Conference Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές παραπομπές Pag.1-1490
ISBN:9786056400261
Proceedings of the 13th EBES Conference
Istanbul 5-7 Giugno 2014
Pellicano, Marco; Vesci, Massimiliano; Troisi, Orlando; Cosimato, Silvia; Tuccillo, Carmela
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2014
Contributo in Atti di convegno
Social entrepreneurship and social innovation through the lens of the value co-creation process..
In: Referred Proceedings of the 13th International Conference of the Society for Global Business and Economic Development Managing the “Intangibles”: Business and Entrepreneurship Perspectives in a Global Context. Università Politecnica delle Marche Pag.137-146
ISBN:978-88-907795-7-2
The 13th International Conference of the Society for Global Business and Economic Development Managing the “Intangibles”: Business and Entrepreneurship Perspectives in a Global Context.
Ancona 16-18 July 2014
Pellicano, Marco; Tuccillo, Carmela; Vesci, Massimiliano; Troisi, Orlando
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2014
Contributo in Atti di convegno
Stakeholder Engagement and Co-Creation in Logistic Industry: The Emerging Influence of Service Science Perspective.
In: 2 nd International Conference on Contemporary Marketing Issues (ICCMI) (2014: Athens, Greece) Christos Sarmaniotis, Gillian Wright. Pag.1-282
ISBN:978-960-287-145-4
2 nd International Conference on Contemporary Marketing Issues (ICCMI) (2014: Athens, Greece)
Athens, Greece 18-20 giugno
Pellicano, Marco; Vesci, Massimiliano; Troisi, Orlando; Cosimato, Silvia; Tuccillo, Carmela
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2014
Contributo in Atti di convegno
Internet of Things and value co-creation in the cultural industry towards Service Dominant logic perspective.
In: Proceedings of the 13th International Conference of the Society for Global Business and Economic Development. Managing the “Intangibles”: Business and Entrepreneurship Perspectives in a Global Context Ancona Università Politecnica delle Marche, Economics Faculty “Giorgio Fuà” Pag.1117-1128
ISBN:9788890779572
Managing the “Intangibles”: Business and Entrepreneurship Perspectives in a Global Context
Ancona 16-18 July, 2014
Tommasetti, Aurelio; Vesci, Massimiliano; Tuccillo, Carmela; Troisi, Orlando
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2014
Contributo in Atti di convegno
Organizational culture and managerial effectiveness: is there a link?.
In: 7th Euro-Mediterranean Dialogue on Public Management - MED 7 Pag.23-43
‘Societal government and sustainable public management: Challenges for the Euro-MENA area’
Università degli Studi di Roma "Tor Vergata" 8, 9,10 Ottobre 2014
Botti, Antonio; Tommasetti, Aurelio; Troisi, Orlando; Vesci, Massimiliano
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)