Pubblicazioni

Maria Vincenza CIASULLO Pubblicazioni


2024
Articolo in rivista
How sustainable is smart farming? The contribution of service platforms to innovateItalian agribusinesses
SINERGIE. Vol. 42 (1). Pag.45-69
ISSN:0393-5108.
Ciasullo, Maria Vincenza; Savastano, Marco; Douglas, Alexander; Ferrara, Miriana; Fiorentino, Simone
Versione online
Digital Object Identifier (DOI): 10.7433/s123.2024.03
Codice identificativo SCOPUS: 2-s2.0-85193717543
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2024
Articolo in rivista
Healthcare entrepreneurship: current trends and future directions
INTERNATIONAL JOURNAL OF ENTREPRENEURIAL BEHAVIOUR & RESEARCH. Pag.1-28
ISSN:1355-2554.
Ciasullo, Maria Vincenza; Marc Lim, Weng; Escobar, Octavio; Kumar, Satish
Versione online
Digital Object Identifier (DOI): 10.1108/IJEBR-02-2023-0197
Codice identificativo ISI: WOS:001158763500001
Codice identificativo SCOPUS: 2-s2.0-85184410171
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2024
Articolo in rivista
Exploring sustainable value drivers of the sharing economy: a sector analysis
MANAGEMENT DECISION. Pag.1-20
ISSN:0025-1747.
Ciasullo, Maria Vincenza; Bastone, Anna; Leone, Daniele; Matho, Raj
Versione online
Digital Object Identifier (DOI): 10.1108/MD-02-2024-0354
Codice identificativo SCOPUS: 2-s2.0-85200727204
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2024
Contributo in volume (Capitolo o Saggio)
The Interconnections Between Digital Servitization and Sustainability: Current Trends and Future Research Directions.
In Ciasullo, M.V., Douglas, A., Romeo, E., Ferrara, M. Embracing Sustainability Management Through Excellence in Services Pag.35-57 Cham Springer.
ISBN:978-3-031-65114-4
Ciasullo, Maria Vincenza; Douglas, Alexander; Romeo, Emilia; Ferrara, Miriana
Versione online
Digital Object Identifier (DOI): 10.1007/978-3-031-65115-1_2
Codice identificativo SCOPUS: 2-s2.0-85200490416
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2024
Contributo in volume (Capitolo o Saggio)
Customers’ behaviour depiction in the Italian railway transportation: the role of customer-centricity.
In Maria Vincenza Ciasullo; Miriana Ferrara; Alexander Douglas 27th EISIC International Conference Pag.1-14 Verona Università degli Studi di Verona.
ISBN:979-10-415-5220-7
Ciasullo, Maria Vincenza; Ferrara, Miriana; Douglas, Alexander
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2024
Contributo in volume (Capitolo o Saggio)
The Customer Experience with Fashion Sale Robots: A Psycho-interpretative Framework.
In Maria Vincenza Ciasullo; Raffaella Montera; Nicola Cucari; Rosario Bianco Digital Trasformation for Fashion and Luxury Brands Pag.207-223 Londra Palgrave Macmillan, Cham.
ISBN:978-3-031-35588-2; 978-3-031-35589-9
Ciasullo, Maria Vincenza; Montera, Raffella; Cucari, Nicola; Bianco, Raffaele
Versione online
Digital Object Identifier (DOI): 10.1007/978-3-031-35589-9_10
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2024
Contributo in volume (Capitolo o Saggio)
The Nexus Between Entrepreneurship and Ethics: A Bibliometric Analysis.
In Botti, A. and Parente, R. The Nexus Between Entrepreneurship and Ethics: A Bibliometric Analysis Pag.25-48 Emerald.
ISBN:978-1-83797-375-0
Perano, Mirko; Casali, Gian Luca; Ciasullo, Maria Vincenza; Del Regno, Claudio; Pellicano, Marco
Versione online
Digital Object Identifier (DOI): 10.1108/978-1-83797-374-320241003
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2024
Curatela
Curatore/i di Embracing Sustainability Management Through Excellence in Services. Di Ciasullo, Maria Vincenza; Martin, Jacques; Brunetti, Federico Cham Springer Vol. I. Pag.1-217
ISBN:978-3-031-65114-4; 978-3-031-65115-1; 978-3-031-65117-5
Ciasullo, Maria Vincenza; Martin, Jacques; Brunetti, Federico
Versione online
Digital Object Identifier (DOI): 10.1007/978-3-031-65115-1
Codice identificativo SCOPUS: 2-s2.0-85200489943
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)