Pubblicazioni

Maria Vincenza CIASULLO Pubblicazioni


2015
Articolo in rivista
AUGMENTED REALITY AND SHOPPING EXPERIENCE: IMPACTS ON CONSUMER BEHAVIOR
INTERNATIONAL JOURNAL OF SALES, RETAILING AND MARKETING. Vol. 4. Pag.45-53
ISSN:2045-810X.
Cuomo, Maria Teresa; Ciasullo, MARIA VINCENZA; Tortora, Debora; Metallo, Gerardino
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2015
Articolo in rivista
A value co-creation model for wine tourism
INTERNATIONAL JOURNAL OF MANAGEMENT PRACTICE. Vol. 8(3). Pag.247-267
ISSN:1477-9064.
Festa, Giuseppe; Demetris, Vrontis; Thrassou, Alkis; Ciasullo, MARIA VINCENZA
Versione online
Digital Object Identifier (DOI): 10.1504/IJMP.2015.072767
Codice identificativo SCOPUS: 2-s2.0-84946723445
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2015
Contributo in Atti di convegno
How to Keep the Cold Chain Safe, Secure and Competitive. An Italian Case Study of a Fruit and Vegetables Cold Chain.
In: Proceedings of the 18th international Conference on quality and service sciences Toulon-Verona Conference "Excellence in Services" Pag.159-176
ISBN:9788890432750
"Excellence in Service"
University of Palermo 31 Agosto - 1 Settembre 2015
Ciasullo, MARIA VINCENZA; Cosimato, Silvia; Troisi, Orlando
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2015
Contributo in Atti di convegno
Improvements of logistics in region Campania using a profiling/competence-based approach, enriched with experience.
In: CEUR Workshop Proceedings CEUR-WS Vol.1420, Pag.74-85
ISBN:9783319219141
Joint BIR 2015 Workshops and Doctoral Consortium, BIR-WS 2015 - co-located with 14th International Conference on Perspectives in Business Informatics Research, BIR 2015
Tartu, Estonia August 26-28, 2015
Bassano, Clara; Ciasullo, MARIA VINCENZA; D'Aniello, Giuseppe; Gaeta, Matteo; Rarita', Luigi
Versione online
Codice identificativo SCOPUS: 2-s2.0-84940704837
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2015
Contributo in Atti di convegno
Modalità innovative di fruizione culturale. Il ruolo abilitante delle tecnologie digitali..
In: Heritage, Management e Impresa: Quali sinergie ? Verona CUEIM Comunicazione Pag.751-766
ISBN:97888907394-5-3
XXVII Convegno annuale di Sinergie
Termoli 9-10 luglio 2015
Ciasullo, MARIA VINCENZA; Gaeta, Angelo; Gaeta, Matteo; Monetta, Giulia
Versione online
Digital Object Identifier (DOI): 10.7433/SRECP.2015.47
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2015
Contributo in Atti di convegno
E-Cultural Value Co-Creation. A Proposed Model for the Heritage Management.
In: Proceedings of the 18th International Conference on Quality and Service Sciences (Toulon- Verona 2015) Verona Univ. degli Studi di Verona Pag.139-158
ISBN:9788890432750
18th Toulon-Verona International Conference Excellence in Services
Palermo 31 Agosto - 1 Settembre 2015
Ciasullo, MARIA VINCENZA; Gaeta, Matteo; Monetta, Giulia; Rarita', Luigi
Versione online
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2015
Contributo in volume (Capitolo o Saggio)
THE ANALYSIS OF THE RELATIONAL CONTEXT IN WINE TOURISM.
In Contemporary Trends and Perspectives in Wine and Agrifood Management Pag.307-328 Nicosia (Cipro) Euromed Press.
ISBN:978-9963-711-30-7
Pellicano, Marco; Ciasullo, MARIA VINCENZA; Festa, Giuseppe
Versione online
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)