MAURIZIO SIBILIO | Pubblicazioni
MAURIZIO SIBILIO Pubblicazioni
2024 | |
Contributo in Atti di convegno | |
The Impact of Music and Metaverse on Education: Results of a Scoping Review. In: Artificial Intelligence with and for Learning Sciences Past, Present, and Future Horizons Berlino Springer Pag.56-66 ISBN:9783031574016 | |
First Workshop, WAILS 2024 Salerno 18-19 gennaio 2024 | |
Di Paolo, Alessio; Todino, Michele; Sibilio, Maurizio | |
Versione online | |
Digital Object Identifier (DOI): 10.1007/978-3-031-57402-3 | |
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS) |
340719Future Support Teachers’ Perceptions and Opinions on Effective Learning Through the Promotion of ICT
2024 | |
Contributo in Atti di convegno | |
Future Support Teachers’ Perceptions and Opinions on Effective Learning Through the Promotion of ICT. In: Artificial Intelligence with and for Learning Sciences. Past, Present, and Future Horizons. WAILS 2024 Springer Pag.67-78 ISBN:978-3-031-57401-6; 978-3-031-57402-3 | |
WAILS 2024 The 1st Workshop on Artificial Intelligence with and for Learning Sciences: Past, Present, and Future Horizons Salerno 18-19 Gennaio 2024 | |
Viola, Ilaria; Zappalà, Emanuela; Sibilio, Maurizio | |
Versione online | |
Digital Object Identifier (DOI): 10.1007/978-3-031-57402-3_8 | |
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS) |
2024 | |
Contributo in Atti di convegno | |
ENGAGING SOUNDSCAPES AND EDUGAME. EXPLORING THE EDUCATIONAL POTENTIAL OF SIMPLEX DIDACTICS AND MUSIC TO FOSTER PUPILS' ENGAGEMENT IN VIRTUAL LEARNING ENVIRONMENTS. In: IATED Academy Siviglia IATED Academy Pag.9207-9215 ISBN:9788409630103 | |
17th International Conference of Education, Research and Innovation Siviglia 11-13 novembre 2024 | |
Di Paolo, Alessio; LA MANNA, Naomi; Sibilio, Maurizio | |
Versione online | |
Digital Object Identifier (DOI): 10.21125/iceri.2024 | |
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS) |
2024 | |
Contributo in Atti di convegno | |
Armonie emotive: il potenziale riflessivo e inclusivo della musica tra Intelligenza Artificiale e Appreciative Inquiry.. In: RICERCHE IN NEUROSCIENZE EDUCATIVE 2024 Emozioni Vs. Algoritmi In Campo Educativo Roma Edizioni Universitarie Romane Pag.154-155 ISBN:9788860224958 | |
Research on Educational Neuroscience 2024 Roma 30 maggio- 1 giugno 2024 | |
Di Paolo, Alessio; Capodanno, Flavia; Sibilio, Maurizio | |
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS) |