Publications

Orlando TROISI Publications


2020
Articolo in rivista
Growth hacking: Insights on data-driven decision-making from three firms
INDUSTRIAL MARKETING MANAGEMENT. Vol. 90. Pag.538-557
ISSN:0019-8501.
Troisi, O.; Maione, G.; Grimaldi, M.; Loia, F.
Versione online
Digital Object Identifier (DOI): 10.1016/j.indmarman.2019.08.005
Codice identificativo SCOPUS: 2-s2.0-85071101328
Show it in Product Database (IRIS)
2020
Articolo in rivista
Data-Based Value Co-Creation in Smart Service Systems: A Reinterpretation of Customer Journey
INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS AND MANAGEMENT. Vol. 15. Pag.212-226
ISSN:1833-3850.
Grimaldi, M.; Ciasullo, M. V.; Troisi, O.; Castellani, P.
Versione online
Digital Object Identifier (DOI): 10.5539/ijbm.v15n6p212
Show it in Product Database (IRIS)
2020
Articolo in rivista
Multi-level governance for sustainable innovation in smart communities: an ecosystems approach
INTERNATIONAL ENTREPRENEURSHIP AND MANAGEMENT JOURNAL. Vol. 16. Pag.1167-1195
ISSN:1554-7191.
Ciasullo, M. V.; Troisi, O.; Grimaldi, M.; Leone, D.
Digital Object Identifier (DOI): 10.1007/s11365-020-00641-6
Codice identificativo ISI: WOS:000515708100003
Codice identificativo SCOPUS: 2-s2.0-85078901212
Show it in Product Database (IRIS)
2020
Contributo in Atti di convegno
La co-creazione del valore e della conoscenza nei sistemi di servizio smart: le relazioni università-industria-governo-utenti come acceleratore di (co)-innovazione.
In: Proceedings of Sinergie-SIMA Conference 2020-Grand challenges: companies and universities working for a better society FONDAZIONE CUEIM Pag.267-293
ISBN:97888943937-3-6
Sinergie SIMA Management Conference
Pisa 7-8 settembre 2020
Polese, F.; Castellani, P.; Troisi, O.; Grimaldi, M.
Show it in Product Database (IRIS)
2020
Contributo in volume (Capitolo o Saggio)
L’emergenza come chiave interpretativa dei processi di co-creazione del valore: una rilettura (eco)sistemica.
In Contributi in onore di Gaetano Maria Golinelli Pag.912-929 Rogiosi editore.
ISBN:978-88-6950-393-1
Polese, F.; Troisi, O.; Grimaldi, M.
Show it in Product Database (IRIS)
2020
Contributo in volume (Capitolo o Saggio)
Conceptualizing social change, between value co-creation and ecosystem innovation.
In Sebastian Stieler Marketing as a Social Science Pag.203-223 Norderstedt Deutschen Nationalbibliothek, Bod- Books on Demand.
ISBN:978-3-7519-3399-5
Polese, F.; Troisi, O.; Grimaldi, M.; Sirianni, C. A.
Show it in Product Database (IRIS)