Pubblicazioni

Orlando TROISI Pubblicazioni


2018
Articolo in rivista
Big data management: The case of Mulino Bianco’s engagement platform for value co-creation
INTERNATIONAL JOURNAL OF ENGINEERING BUSINESS MANAGEMENT. Vol. 10. Pag.1-8
ISSN:1847-9790.
Troisi, Orlando; D'Arco, Mario; Loia, Francesca; Maione, Gennaro
Digital Object Identifier (DOI): 10.1177/1847979018767776
Codice identificativo ISI: WOS:000429846600001
Codice identificativo SCOPUS: 2-s2.0-85054848497
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2018
Articolo in rivista
Business process outsourcing enhanced by fuzzy linguistic consensus model
APPLIED SOFT COMPUTING. Vol. 64. Pag.436-444
ISSN:1568-4946.
Ciasullo, Maria Vincenza; Fenza, Giuseppe; Loia, Vincenzo; Orciuoli, Francesco; Troisi, Orlando; Herrera-Viedma, Enrique
Versione online
Digital Object Identifier (DOI): 10.1016/j.asoc.2017.12.020
Codice identificativo ISI: WOS:000426011800030
Codice identificativo SCOPUS: 2-s2.0-85039847146
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2018
Articolo in rivista
How Digital Platforms Can Trigger Cultural Value Co-Creation?—A Proposed Model
JOURNAL OF SERVICE SCIENCE AND MANAGEMENT. Vol. 11, n. 2. Pag.161-181
ISSN:1940-9893.
Ciasullo, Maria Vincenza; Troisi, Orlando; Cosimato, Silvia
Versione online
Digital Object Identifier (DOI): doi.org/10.4236/jssm.2018.112013
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2018
Articolo in rivista
Big data and sentiment analysis to highlight decision behaviours: a case study for student population
BEHAVIOUR & INFORMATION TECHNOLOGY. Vol. 37 (10-11). Pag.1111-1128
ISSN:0144-929X.
Troisi, O.; Grimaldi, M.; Loia, F.; Maione, G.
Versione online
Digital Object Identifier (DOI): 10.1080/0144929X.2018.1502355
Codice identificativo ISI: WOS:000447813400013
Codice identificativo SCOPUS: 2-s2.0-85050516233
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2018
Articolo in rivista
Extended Theory of Planned Behaviour (ETPB): investigating customer’s perception of restaurant’s sustainability by testing a structural model
SUSTAINABILITY. Vol. 10. Pag.1-21
ISSN:2071-1050.
Tommasetti, A.; Singer, P.; Troisi, O.; Maione, G.
Versione online
Digital Object Identifier (DOI): 10.3390/su10072580
Codice identificativo ISI: WOS:000440947600471
Codice identificativo SCOPUS: 2-s2.0-85050390839
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2018
Articolo in rivista
From B2B to A4A: an integrated model for viable value co-creation
MERCATI E COMPETITIVITÀ. Vol. 3. Pag.135-161
ISSN:1826-7386.
Polese, F.; Sarno, D.; Troisi, O.; Grimaldi, M.
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2018
Articolo in rivista
Defining Health Service Eco-System “Infection”: A Critical Analysis of Patient Surveys
INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS AND MANAGEMENT. Vol. 13. Pag.118-138
ISSN:1833-3850.
Ciasullo, M. V.; Troisi, O.; Cosimato, S.; Douglas, Alexander
Versione online
Digital Object Identifier (DOI): 10.5539/ijbm.v13n9p118
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2018
Articolo in rivista
Carpooling: travelers’ perceptions from a big data analysis
THE TQM JOURNAL. Pag.554-571
ISSN:1754-2731.
Ciasullo, M. V.; Troisi, O.; Loia, F.; Maione, G.
Digital Object Identifier (DOI): DOI 10.1108/TQM-11-2017-0156
Codice identificativo SCOPUS: 2-s2.0-85045151860
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)