FRANCESCA CONTE | Progetti
FRANCESCA CONTE Progetti
3 Progetti di ricerca
Filtro
The FARB project has several objectives. First, it aims to provide, through literature review analysis, the drivers for an effective brand management in the era of big data analytics, proposing a dual strategy that combines data-driven marketing and branding building strategy.The FARB intends also to contributes to enrich studies dealing with the adoption of big data from a strategic perspective.
Struttura | Dipartimento di Scienze Politiche e della Comunicazione/DISPC | |
Responsabile | CONTE FRANCESCA (Coordinatore Progetto) | |
Tipo di finanziamento | Fondi dell'ateneo | |
Finanziatori | Università degli Studi di SALERNO | |
Importo | 1.526,20 euro | |
Periodo | 31 Luglio 2023 - 31 Luglio 2026 | |
Dettaglio |
BIG DATA IN DIGITAL COMMUNICATION: EXPLORING DATA-DRIVEN STRATEGIES AND SUSTAINABILITY OPPORTUNITIES
Attivo
The FARB project intends to deepen, through the literature review, the new data-driven communication approaches, derived from the adoption of big data analytics in the relations with different stakeholder groups. It also proposes to highlight, through empirical analysis, the development trends of Industry 4.0 and big data analytics in digital communication, deepening inter-sectoral differences bet
Struttura | Dipartimento di Scienze Politiche e della Comunicazione/DISPC | |
Responsabile | CONTE FRANCESCA (Coordinatore Progetto) | |
Tipo di finanziamento | Fondi dell'ateneo | |
Finanziatori | Università degli Studi di SALERNO | |
Importo | 1.580,00 euro | |
Periodo | 25 Luglio 2022 - 25 Luglio 2025 | |
Dettaglio |
Struttura | Dipartimento di Scienze Politiche e della Comunicazione/DISPC | |
Responsabile | CONTE FRANCESCA (Coordinatore Progetto) | |
Tipo di finanziamento | Fondi dell'ateneo | |
Finanziatori | Università degli Studi di SALERNO | |
Importo | 1.549,37 euro | |
Periodo | 5 Aprile 2022 - 4 Aprile 2024 | |
Dettaglio |
Fonte dati U-GOV dal 1 Gennaio 2013