Pubblicazioni

Francesca CONTE Pubblicazioni


2024
Articolo in rivista
Data-driven strategic communication for brand identity building: the case study of Capital One
SINERGIE. Vol. 42, Issue 3. Pag.83-105
ISSN:0393-5108.
Conte, Francesca; Piciocchi, Paolo; Siano, Alfonso; Bertolini, Alessandra
Digital Object Identifier (DOI): 10.7433/s125.2024.05
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2024
Articolo in rivista
Teaching loss of brand control to engineering entrepreneurship students through analogical mapping
INTERNATIONAL JOURNAL OF MANAGEMENT EDUCATION. Vol. 22, n.1. 100899. Pag.1-12
ISSN:1472-8117.
Siano, Alfonso; Bertolini, Alessandra; Conte, Francesca; Vollero, Agostino
Codice identificativo SCOPUS: 2-s2.0-85178188752
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2024
Contributo in Atti di convegno
Testing controversial advertising effects on brand associations: first insights from an affective priming pilot experiment.
In: Sinergie-SIMA Management Conference Proceedings. CUEIM Pag.733-740
ISBN:9788894713657
Management of sustainability and well-being for individuals and society
University of Parma 13-14 June 2024
Sammartino, Francesca; Conte, Francesca; Siano, Alfonso
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2024
Curatela
Curatore/i di Cultura e formazione per un futuro sostenibile. Un progetto di capitalizzazione e trasferimento delle conoscenze acquisite e diffuse sul tema dello sviluppo sostenibile. Di Conte, Francesca; Zarlenga, Gaetano; Cerchiara, Gabriella; Oliviero, Valentina; Ciarmela, Laura; Granati, Alessia ROMA PIODA IMAGING Pag.1-64
ISBN:9788863213072
Conte, Francesca; Zarlenga, Gaetano; Cerchiara, Gabriella; Oliviero, Valentina; Ciarmela, Laura; Granati, Alessia
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)