Pubblicazioni

FRANCESCA CONTE Pubblicazioni


2018
Articolo in rivista
Understanding the Influence of CEO Tenure and CEO Reputation on Corporate Reputation: An Exploratory Study in Italy
INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS AND MANAGEMENT. Vol. 13. Pag.54-66
ISSN:1833-3850.
Conte, Francesca
Digital Object Identifier (DOI): 10.5539/ijbm.v13n3p54
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2018
Articolo in rivista
Empirical Evidence on CEO Reputation: Perspectives, Actions and Influence
INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS AND MANAGEMENT. Vol. 13:12. Pag.215-226
ISSN:1833-3850.
Confetto, M. G.; Conte, F.; Covucci, C.
Versione online
Digital Object Identifier (DOI): 10.5539/ijbm.v13n12p215
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2018
Articolo in rivista
The influence of community factors on the engagement of residents in place promotion. Empirical evidence from an Italian heritage site.
THE INTERNATIONAL JOURNAL OF TOURISM RESEARCH. Vol. 20. Pag.88-99
ISSN:1099-2340.
Vollero, Agostino; Conte, Francesca; Bottoni, Gianmaria; Siano, Alfonso
Versione online
Digital Object Identifier (DOI): 10.1002/jtr.2164
Codice identificativo ISI: WOS:000419094400009
Codice identificativo SCOPUS: 2-s2.0-85031918191
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2018
Articolo in rivista
Designing a data visualization dashboard for managing the sustainability communication of healthcare organizations on Facebook
SUSTAINABILITY. Vol. 10. Pag.4447-4460
ISSN:2071-1050.
Conte, Francesca; Vitale, Pierluigi; Vollero, Agostino; Siano, Alfonso
Versione online
Digital Object Identifier (DOI): 10.3390/su10124447
Codice identificativo ISI: WOS:000455338100113
Codice identificativo SCOPUS: 2-s2.0-85057299379
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2018
Articolo in rivista
CEOs of dual marketers organizations: Communication and reputation management issues
MERCATI E COMPETITIVITÀ. Vol. 3. Pag.21-39
ISSN:1826-7386.
Conte, Francesca; Vollero, Agostino
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)