Rosa VEGLIANTE | Publications
Rosa VEGLIANTE Publications
2024 | |
Articolo in rivista | |
From early school leavers to NEETs: a review of contrast policies in Campania Q-TIMES WEBMAGAZINE. Vol. 3. Pag.787-805 ISSN:2038-3282. | |
Vegliante, Rosa; Coppola, Margherita | |
Versione online | |
Show it in Product Database (IRIS) |
360336School Dropout in Italy: A Secondary Analysis on Statistical Sources Starting from Primary School
2024 | |
Articolo in rivista | |
School Dropout in Italy: A Secondary Analysis on Statistical Sources Starting from Primary School EDUCATION SCIENCES. Vol. 14. Pag.1222-1241 ISSN:2227-7102. | |
Vegliante, Rosa; Pellecchia, Alfonso; Miranda, Sergio; Marzano, Antonio | |
Versione online | |
Digital Object Identifier (DOI): 10.3390/educsci14111222 Codice identificativo ISI: WOS:001364658500001 Codice identificativo SCOPUS: 2-s2.0-85210372470 | |
Show it in Product Database (IRIS) |
346558La valutazione tra pari per promuovere strategie collaborative: il punto di vista degli studenti
2024 | |
Articolo in rivista | |
La valutazione tra pari per promuovere strategie collaborative: il punto di vista degli studenti PEDAGOGIA OGGI. Vol. 1. Pag.112-122 ISSN:2611-6561. | |
Vegliante, Rosa | |
Versione online | |
Digital Object Identifier (DOI): 10.7346/PO-012024-15 | |
Show it in Product Database (IRIS) |
2024 | |
Articolo in rivista | |
Leveraging AI-Generated Virtual Speakers to Enhance Multilingual e-Learning Experiences INFORMATION. Pag.1-15 ISSN:2078-2489. | |
Miranda, Sergio; Vegliante, Rosa | |
Versione online | |
Digital Object Identifier (DOI): 10.20944/preprints202412.1037.v1 | |
Show it in Product Database (IRIS) |
328718Dalla progettazione didatticaall’autovalutazione del potenzialedigitale: un’esperienza salernitana
2024 | |
Articolo in rivista | |
Dalla progettazione didatticaall’autovalutazione del potenzialedigitale: un’esperienza salernitana NUOVA SECONDARIA. Vol. 6. Pag.392-411 ISSN:1828-4582. | |
Vegliante, Rosa; Miranda, Sergio | |
Show it in Product Database (IRIS) |