Pubblicazioni

Monica MOLLO Pubblicazioni


2022
Articolo in rivista
Reflective Activity as a Promoter of Awareness Processes in College Students: A Study
FRONTIERS IN EDUCATION. Vol. 7. Pag.835391-835401
ISSN:2504-284X.
Mollo, M; Iannaccone, A; Savarese, G; Pecoraro, N; Fasano, O; D'Elia, D; Manzi, F; Moccia, G
Versione online
Digital Object Identifier (DOI): 10.3389/feduc.2022.835391
Codice identificativo ISI: WOS:000772411900001
Codice identificativo SCOPUS: 2-s2.0-85127199517
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2022
Articolo in rivista
Handling a language to think together in the classroom: The case of the notion of equivalence
THE JOURNAL OF MATHEMATICAL BEHAVIOR. Vol. 66. Pag.100951-...
ISSN:0732-3123.
Coppola, Cristina; Iannaccone, Antonio; Mollo, Monica; Pacelli, Tiziana
Versione online
Digital Object Identifier (DOI): 10.1016/j.jmathb.2022.100951
Codice identificativo ISI: WOS:000790512900003
Codice identificativo SCOPUS: 2-s2.0-85127004575
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2022
Articolo in rivista
Dialogical interactions mediated by technology in mathematics education
DIALOGIC PEDAGOGY. Vol. 10. Pag.22-40
ISSN:2325-3290.
Albano, Giovannina; Mollo, Monica; Polo, Maria; Marsico, Giuseppina
Digital Object Identifier (DOI): 10.5195/dpj.2022.517
Codice identificativo ISI: WOS:000793721000001
Codice identificativo SCOPUS: 2-s2.0-85131095738
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2022
Articolo in rivista
Emotions and Motivations Underlying Adherence to the Anti-COVID-19 Vaccination Campaign: A Survey on a Sample of Italians under 30 Years
INTERNATIONAL JOURNAL OF ENVIRONMENTAL RESEARCH AND PUBLIC HEALTH. Vol. 19. Pag.77-82
ISSN:1660-4601.
Carpinelli, Luna; DE CARO, Francesco; Savarese, Giulia; Capunzo, Mario; Mollo, Monica; Moccia, Giuseppina
Versione online
Digital Object Identifier (DOI): 10.3390/ijerph19010077
Codice identificativo ISI: WOS:000758378900001
Codice identificativo SCOPUS: 2-s2.0-85121423901
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)