PAOLA AIELLO | Publications
PAOLA AIELLO Publications
2024 | |
Contributo in Atti di convegno | |
"An exploratory study on the leadership of instrumental functions for inclusion in Italy. In: ICERI2024 Proceedings Biblioteca digitale IATED Pag.9986-9993 ISBN:978-84-09-63010-3 | |
17a Conferenza Internazionale annuale su Istruzione, Ricerca e Innovazione, Siviglia 11-13 novembre 2024 | |
Capodanno, Flavia; Perrotta, Antonella; Aiello, Paola | |
Digital Object Identifier (DOI): 10.21125/iceri.2024 | |
Show it in Product Database (IRIS) |
401190ESPLORARE LE PROPRIE EMOZIONI: IL POTENZIALE DEI CHATBOT PER L'EDUCAZIONE EMOTIVA DEGLI INSEGNANTI
2024 | |
Contributo in Atti di convegno | |
ESPLORARE LE PROPRIE EMOZIONI: IL POTENZIALE DEI CHATBOT PER L'EDUCAZIONE EMOTIVA DEGLI INSEGNANTI. In: Emozioni Vs. Algoritmi In Campo Educativo Roma EUR-Edizioni universitarie romane Pag.35-36 ISBN:9788877304957 | |
RENLAB 2024 Roma maggio 2024 | |
Viola, Ilaria; Campitiello, Lucia; Capodanno, Flavia; Di Tore, Stefano; Aiello, Paola | |
Show it in Product Database (IRIS) |
2024 | |
Contributo in Atti di convegno | |
La costruzione di significati nei contesti scolastici: il linguaggio tra normativa e prassi per lapromozione dell’inclusione__________________The construction of meanings in educational contexts: language between regulations and practicefor the promotion of inclusion. In: Ricerca didattica e formazione degli insegnanti Modelli, approcci e metodologie Lecce Pensa MultiMedia Pag.291-300 ISBN:9791255682639 | |
Ricerca didattica e formazione degli insegnanti Modelli, approcci e metodologie Salerno 26-28 giugno 2024 | |
Capodanno, Flavia; Perrotta, Antonella; Sabatano, Fausta; Aiello, Paola | |
Show it in Product Database (IRIS) |
2024 | |
Contributo in Atti di convegno | |
Future Support Teachers’ Intentions to Adopt and Use Technology with Students with ASD. In: Artificial Intelligence with and for Learning Sciences. Past, Present, and Future Horizons. WAILS 2024 Springer Pag.79-88 ISBN:978-3-031-57401-6; 978-3-031-57402-3 | |
WAILS 2024 The 1st Workshop on Artificial Intelligence with and for Learning Sciences: Past, Present, and Future Horizons Salerno 18-19 Gennaio 2024 | |
Zappalà, Emanuela; Viola, Ilaria; Aiello, Paola | |
Versione online | |
Digital Object Identifier (DOI): 10.1007/978-3-031-57402-3_9 | |
Show it in Product Database (IRIS) |
2024 | |
Contributo in Atti di convegno | |
CAN MY CO-TEACHER BE A CHATBOT?. In: 17th annual International Conference of Education, Research and Innovation Seville, Spain. 11-13 November, 2024 Seville IATED Academy Pag.8322-8329 ISBN:978-84-09-63010-3 | |
17th annual International Conference of Education, Research and Innovation Seville 11-13 november 2024 | |
Sessa, C.; Aiello, P. | |
Versione online | |
Digital Object Identifier (DOI): 10.21125/iceri.2024.2049 | |
Show it in Product Database (IRIS) |