Publications

Maria Giovanna CONFETTO Publications


2022
Articolo in rivista
Redefining brand hijacking from a non-collaborative brand co-creation perspective
THE JOURNAL OF PRODUCT & BRAND MANAGEMENT. Vol. 31(1). Pag.110-126
ISSN:1061-0421.
Siano, A.; Confetto, M. G.; Vollero, A.; Covucci, C.
Versione online
Digital Object Identifier (DOI): 10.1108/JPBM-03-2020-2780
Codice identificativo ISI: WOS:000652650500001
Codice identificativo SCOPUS: 2-s2.0-85106335526
Show it in Product Database (IRIS)
2022
Contributo in Atti di convegno
Brand activism e Generazione Z: social media content per l’advocacy della sostenibilità.
In: Proceedings. XIX SIM Conference Società Italiana Marketing Pag.1-12
ISBN:9788894391862
NEXT GENERATION MARKETING. People, Planet, Place: cooperation & shared value for a new era of critical marketing
Università Degli Studi di Salerno 20-21 Ottobre 2022
Confetto, Maria Giovanna; Covucci, Claudia; Addeo, Felice; Normando, Mara
Show it in Product Database (IRIS)