Cristina COPPOLA | Pubblicazioni
Cristina COPPOLA Pubblicazioni
209515“Tell me about”: a logbook of teachers’ changes from face-to-face to distance mathematics education
2021 | |
Articolo in rivista | |
“Tell me about”: a logbook of teachers’ changes from face-to-face to distance mathematics education EDUCATIONAL STUDIES IN MATHEMATICS. Pag.1-20 ISSN:0013-1954. | |
Albano, G.; Antonini, S.; Coppola, C.; Dello Iacono, U.; Pierri, A. | |
Versione online | |
Digital Object Identifier (DOI): 10.1007/s10649-021-10108-2 Codice identificativo SCOPUS: 2-s2.0-85117132505 | |
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS) |
2021 | |
Articolo in rivista | |
The Role of Teacher in DIST-M Activities THE INTERNATIONAL JOURNAL FOR TECHNOLOGY IN MATHEMATICS EDUCATION. Vol. 28 (3). Pag.163-170 ISSN:1744-2710. | |
Albano, Giovannina; Coppola, Cristina; Fiorentino, Giuseppe | |
Digital Object Identifier (DOI): 10.1564/tme_v28.3.06 Codice identificativo ISI: WOS:000730424300007 | |
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS) |
2021 | |
Articolo in rivista | |
Interazioni conversazionali, manipolazioni linguistiche e emergenza di abilità logiche in attività matematiche. DIDATTICA DELLA MATEMATICA. Vol. 9. Pag.9-31 ISSN:2504-5210. | |
Coppola, Cristina; Iannaccone, Antonio; Mollo, Monica; Pacelli, Tiziana | |
Digital Object Identifier (DOI): 10.33683/ddm.21.9.1 | |
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS) |
2021 | |
Articolo in rivista | |
What does ‘Inside Out’ mean in problem solving? FOR THE LEARNING OF MATHEMATICS. Pag.32-36 ISSN:0228-0671. | |
Albano, Giovannina; Coppola, Cristina; Dello Iacono, Umberto | |
Codice identificativo SCOPUS: 2-s2.0-85111611510 | |
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS) |