Pubblicazioni

Francesco POLESE Pubblicazioni


2022
Articolo in rivista
Emergence in marketing: an institutional and ecosystem framework
JOURNAL OF THE ACADEMY OF MARKETING SCIENCE. Pag.1-21
ISSN:0092-0703.
Vargo, Stephen L.; Peters, Linda; Kjellberg, Hans; Koskela-Huotari, Kaisa; Nenonen, Suvi; Polese, Francesco; Sarno, Debora; Vaughan, Claudia
Versione online
Digital Object Identifier (DOI): 10.1007/s11747-022-00849-8
Codice identificativo ISI: WOS:000779226000003
Codice identificativo SCOPUS: 2-s2.0-85127680854
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2022
Articolo in rivista
Value co-creation and data-driven orientation: reflections on restaurant management practices during COVID-19 in Italy
TRANSFORMING GOVERNMENT. Vol. 16. Pag.172-184
ISSN:1750-6166.
Polese, F.; Botti, A.; Monda, A.
Versione online
Digital Object Identifier (DOI): 10.1108/TG-07-2021-0119
Codice identificativo ISI: WOS:000775878100001
Codice identificativo SCOPUS: 2-s2.0-85127255359
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2022
Articolo in rivista
Triggering a patient-driven service innovation to foster the service ecosystem well-being: a case study
THE TQM JOURNAL. Pag.1-19
ISSN:1754-2731.
Megaro, Antonietta; Carrubbo, Luca; Polese, Francesco; Sirianni, Carlo Alessandro
Codice identificativo ISI: WOS:000853138300001
Codice identificativo SCOPUS: 2-s2.0-85138182176
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2022
Contributo in Atti di convegno
Sustainable marketing transitions: insights from service-dominant logic.
In: Next Generation Marketing. Place, People, Planet: cooperation & shared value for a new era of critical marketing Pag.1-20
ISBN:9788894391886
SIM Conference
Salerno 20/21 Ottobre 2022
Polese, Francesco; Sarno, Debora; Carrubbo, Luca; Megaro, Antonietta
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2022
Contributo in Atti di convegno
From knowledge co-creation to value co-creation and beyond: challenging global emergency in smart service systems.
In: Proceedings of the 55th Hawaii International Conference on System Sciences Department of IT Management Pag.2007-2016
ISBN:978-0-9981331-5-7
HICSS-55: Hawaii International Conference on System Sciences
Hawaii (Online edition) 07/01/2022-08/01/2022
Polese, F.; Troisi, O.; Grimaldi, M.
Digital Object Identifier (DOI): 10.24251/HICSS.2022.253
Codice identificativo SCOPUS: 2-s2.0-85145935781
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2022
Contributo in Atti di convegno
Augmented decision making model for responsible actors in healthcare.
In: The Human Side of Service Engineering Pag.210-218
ISBN:9781958651384
AHFE 2022
New York, USA 24 lug 2022 – 28 lug 2022
Polese, F.; Carrubbo, L.; Megaro, A.
Digital Object Identifier (DOI): 10.54941/ahfe1002560
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2022
Contributo in volume (Capitolo o Saggio)
Value co-creation ‘gradients’: enabling human-machine interactions through AI-based DSS.
In T. Le Dinh and M. Drăgoicea International Conference on Exploring Service Science (IESS 2.2) Pag.1-20
Carrubbo, Luca; Polese, Francesco; Drăgoicea, Monica; Walletzký, Leonard; Megaro, Antonietta
Digital Object Identifier (DOI): 10.1051/itmconf/20224101002
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2022
Contributo in volume (Capitolo o Saggio)
(Co-) learning and (Co-) evaluation in Scholarly Ecosystem: Challenges and Opportunities in the Covid -19 Era.
In Improving the Evaluation of Scholarly Work Pag.113-130 Springer.
ISBN:978-3-031-17661-6
Polese, Francesco; Sirianni, Carlo Alessandro; Grimaldi, Mara; Megaro, Antonietta
Digital Object Identifier (DOI): 10.1007/978-3-031-17662-3_8
Codice identificativo SCOPUS: 2-s2.0-85159419547
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2022
Contributo in volume (Capitolo o Saggio)
Reasoned transparency in AI systems as enabling factor of value co-creation.
In Polese, Carrubbo, Ciasullo, Megaro 25th EISIC Conference Pag.1-12 Verona Università Degli Studi di Verona.
ISBN:9791221015904
Polese, F.; Carrubbo, L.; Ciasullo, Maria Vincenza; Megaro, Antonietta
Versione online
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)