Publications

Rosa VEGLIANTE Publications


2025
Contributo in Atti di convegno
PREVENTING EARLY SCHOOL LEAVING: OBJECTIVES AND MILESTONES OF A NATIONAL PROJECT.
In: Proceedings of the Third International Conference of the journal Scuola Democratica. Education and/for Social Justice. Vol. 1: Inequality, Inclusion, and Governance. Associazione “Per Scuola Democratica Roma Associazione "Per Scuola Democratica" Vol.1, Pag.236-243
ISBN:979-12-985016-1-4
Third International Conference of the journal Scuola Democratica. Education and/for Social Justice.
Cagliari 3-6 giugno 2024
Di Martino, Valeria; Pellegrini, Marta; Vegliante, Rosa
Versione online
Show it in Product Database (IRIS)
2025
Contributo in Atti di convegno
EDUCATIONAL POLICIES AND THE NEET PHENOMENON IN CAMPANIA REGION.
In: Proceedings of the Third International Conference of the journal Scuola Democratica. Education and/for Social Justice. Vol. 1: Inequality, Inclusion, and Governance. Associazione “Per Scuola Democratica Roma Associazione "Per Scuola Democratica" Vol.1, Pag.303-310
ISBN:979-12-985016-1-4
Third International Conference of the journal Scuola Democratica. Education and/for Social Justice.
Cagliari 3-6 giugno 2024
Vegliante, Rosa; Coppola, Margherita
Versione online
Show it in Product Database (IRIS)
2025
Contributo in Atti di convegno
Preventing early school leaving: risk factors, effective interventions and policies.
In: (Ed.) (2025). Proceedings of the Third International Conference of the journal Scuola Democratica. Education and/for Social Justice. Vol. 1: Inequality, Inclusion, and Governance. Associazione “Per Scuola Democratica Roma Associazione "Per Scuola Democratica" Vol.1, Pag.205-210
ISBN:979-12-985016-1-4
Third International Conference of the journal Scuola Democratica. Education and/for Social Justice.
Cagliari 3-6 giugno 2024
Di Martino, Valeria; Pellegrini, Marta; Vegliante, Rosa
Versione online
Show it in Product Database (IRIS)
2024
Contributo in Atti di convegno
A map of policies and interventions for the qualification of NEETs:the Campania phenomenon.
In: Studi e ricerche sui processi di apprendimento-­insegnamento e valutazione Lecce Pensa MultiMedia Pag.712-718
ISBN:9791255682639
Ricerca didattica e formazione degli insegnanti. Modelli, approcci e metodologie
Università degli Studi di Salerno 26-27-28/06/2024
Coppola, Margherita; Vespasiani, Ludovico; Vegliante, Rosa; Miranda, Sergio
Show it in Product Database (IRIS)
2024
Contributo in Atti di convegno
THEORETICAL-METHODOLOGICAL PRECONDITIONS AT THE BASE OF MIXED MODE LABORATORY TEACHING.
In: 18th International Technology, Education and Development Conference Valencia, Spain IATED Academy Pag.1976-1981
ISBN:978-84-09-59215-9
18th International Technology, Education and Development Conference
Valencia, Spain March 4th-6th, 2024
Vegliante, Rosa; Marzano, Antonio; Miranda, Sergio
Show it in Product Database (IRIS)
2024
Contributo in Atti di convegno
FROM NEEDS ANALYSIS TO FORMATIVE DESIGN FOR PRIMARY SCHOOL TEACHERS.
In: 18th International Technology, Education and Development Conference Valencia, Spain IATED Academy Pag.1999-2005
ISBN:978-84-09-59215-9
18th International Technology, Education and Development Conference
Valencia, Spain March 4th-6th, 2024
Vegliante, Rosa; Miranda, Sergio; Marzano, Antonio
Show it in Product Database (IRIS)
2024
Contributo in Atti di convegno
Self-Determination Theory and Project-Based Learning: What relationship?The premises of a research.
In: Studi e ricerche sui processi di apprendimento­-insegnamento e valutazione Lecce Pensa MultiMedia Pag.674-680
ISBN:9791255682639
Ricerca didattica e formazione degli insegnanti. Modelli, approcci e metodologie
Università degli Studi di Salerno 26-27-28/06/2024
Vespasiani, Ludovico; Coppola, Margherita; Miranda, Sergio; Vegliante, Rosa
Show it in Product Database (IRIS)
2024
Contributo in Atti di convegno
Il modello didattico-progettuale del laboratorio di Tecnologie Didattiche.
In: A cosa serve la ricerca educativa? Il dato e il suo valore sociale Lecce Pensa Multimedia Pag.201-209
ISBN:9791255681465
A cosa serve la ricerca educativa? Il dato e il suo valore sociale
Milano 21-22 settembre 2023
Vegliante, R.; Miranda, S.; Marzano, A.
Versione online
Show it in Product Database (IRIS)
2024
Contributo in Atti di convegno
Tecnologie di supporto alle decisioni dei dirigenti scolastici.
In: A cosa serve la ricerca educativa? Il dato e il suo valore sociale Lecce Pensa Multimedia Pag.691-701
ISBN:9791255681465
A cosa serve la ricerca educativa? Il dato e il suo valore sociale
Milano 21-22 settembre 2023
Miranda, S.; Vegliante, R.; Marzano, A.
Versione online
Show it in Product Database (IRIS)
2023
Contributo in Atti di convegno
Rileggere il ruolo della famiglia nel mutato ambiente di apprendimento.
In: Sistemi educativi, Orientamento, Lavoro Lecce Pensa MultiMedia Vol.12, Pag.359-362
ISBN:9791255680598
Sistemi educativi, Orientamento, Lavoro
Bologna 3 e 4 gennaio 2023
Vegliante, Rosa
Show it in Product Database (IRIS)
2023
Contributo in Atti di convegno
DISTANCE LEARNING IN HIGHER EDUCATION DURING EMERGENCY REMOTE TEACHING: AN ANALYSIS OF TEACHING PRACTICES.
In: INTED 2023, 17th International Technology, Education and Development Conference Valencia INTED2023 Pag.2532-2538
ISBN:978-84-09-49026-4
Technology, Education and Development Conference
Valencia 6-8 March, 2023
Vegliante, Rosa; Marzano, Antonio; Miranda, Sergio; Santonicola, Mariagrazia
Versione online
Show it in Product Database (IRIS)
2023
Contributo in Atti di convegno
MATHEMATICAL LEARNING BEFORE AND AFTER COVID-19: PRACTICES AND CONSEQUENCES.
In: INTED 2023, 17th International Technology, Education and Development Conference Valencia INTED2023 Pag.2517-2523
ISBN:978-84-09-49026-4
Technology, Education and Development Conference
Valencia 6-8 March, 2023
Vegliante, Rosa; Marzano, Antonio; Miranda, Sergio; Montefusco, Carole
Versione online
Show it in Product Database (IRIS)
2022
Contributo in Atti di convegno
Una progettazione integrata dalle tecnologie nel percorso di apprendimento della letto-scrittura.A design for the learning path of reading and writing integrated by technologies.
In: Quale scuola per i cittadini del mondo? A cento anni dalla fondazione della Ligue Internationale de l’Éducation Nouvelle Pensa MultiMedia Editore s.r.l. Pag.906-920
ISBN:9788867609024
Convegno Internazionale SIRD Quale scuola per i cittadini del mondo? A cento anni dalla fondazione della Ligue Internationale de l’Éducation Nouvelle.
Roma 25‐26 novembre 2021
Vegliante, Rosa; Miranda, Sergio; Marzano, Antonio
Versione online
Show it in Product Database (IRIS)
2022
Contributo in Atti di convegno
“Porto di Parole”: da festival dal vivo a manifestazione on-line - “Porto di Parole”: from live festival to online event.
In: Quale scuola per i cittadini del mondo? A cento anni dalla fondazione della Ligue Internationale de l’Éducation Nouvelle. Atti del convegno Internazionale SIRD Roma 25‐26 novembre 2021 Pensa MultiMedia Editore s.r.l. Pag.235-247
ISBN:9788867609024
Convegno Internazionale SIRD Quale scuola per i cittadini del mondo? A cento anni dalla fondazione della Ligue Internationale de l’Éducation Nouvelle.
Roma 25‐26 novembre 2021
Miranda, Sergio; Vegliante, Rosa; Marzano, Antonio
Versione online
Show it in Product Database (IRIS)
2022
Contributo in Atti di convegno
La gestione del sovraccarico cognitivo nella scuola primaria.
In: Ricerca didattica e formazione insegnanti per lo sviluppo delle Soft Skills Lecce Pensa MultiMedia Vol.11, Pag.129-137
ISBN:9788867609857
Ricerca didattica e formazione insegnanti per lo sviluppo delle Soft Skills
Palermo 30 giugno, 1 e 2 luglio 2022
Miranda, Sergio; Vegliante, Rosa; Montefusco, Carole
Versione online
Show it in Product Database (IRIS)
2022
Contributo in Atti di convegno
Le declinazioni pratico-operative della valutazione nella scuola primaria.
In: Ricerca didattica e formazione insegnanti per lo sviluppo delle Soft Skills Lecce Pensa MultiMedia Vol.11, Pag.685-696
ISBN:9788867609857
Ricerca didattica e formazione insegnanti per lo sviluppo delle Soft Skills
Palermo 30 giugno, 1 e 2 luglio 2022
Vegliante, Rosa; Miranda, Sergio; Santonicola, Mariagrazia
Versione online
Show it in Product Database (IRIS)
2022
Contributo in Atti di convegno
Riqualificare la formazione professionale a partire dai commenti e dalle riflessioni dei docenti campani.
In: La formazione degli insegnanti: problemi, prospettive e proposte per una scuola di qualità e aperta a tutti e tutte Lecce Pensa MultiMedia Editore s.r.l. Vol.10, Pag.753-758
ISBN:9788867609444
La formazione degli insegnanti: problemi, prospettive e proposte per una scuola di qualità e aperta a tutti e tutte
A distanza 27-29 gennaio 2022
Vegliante, Rosa
Show it in Product Database (IRIS)
2022
Contributo in Atti di convegno
MATHEMATICS DISTANCE LEARNING AND TEACHING IN UPPER SECONDARY SCHOOL: A STATE OF THE ART REVIEW.
In: EDULEARN22 Proceedings Valencia, Spain IATED Pag.1772-1779
ISBN:978-84-09-42484-9
EDULEARN22
Palma, Mallorca, Spain July 4th-6th, 2022
Vegliante, Rosa; Marzano, Antonio; Miranda, Sergio; Montefusco, Carole
Versione online
Show it in Product Database (IRIS)
2022
Contributo in Atti di convegno
HOW TO PROMOTE LEARNING READING THROUGH PHONOSYLLABIC EXERCISES: THE IMPLEMENTATION OF A DISTANCE LEARNING PROGRAM.
In: EDULEARN22 Proceedings Valencia, Spain IATED Pag.1765-1771
ISBN:978-84-09-42484-9
EDULEARN22
Palma, Mallorca, Spain July 4th-6th, 2022
Vegliante, Rosa; Marzano, Antonio; Miranda, Sergio; Montefusco, Carole
Versione online
Show it in Product Database (IRIS)
2021
Contributo in Atti di convegno
DISTANCE LEARNING DURING THE FIRST COVID-19 LOCKDOWN: CRITICALITIES AND POTENTIALITIES.
In: ICERI2021 Proceedings 14th International Conference of Education, Research and Innovation November 8th-9th, 2021 IATED Academy Pag.1405-1412
ISBN:978-84-09-34549-6
ICERI2021 Proceedings 14th International Conference of Education, Research and Innovation November 8th-9th, 2021
Valencia, Spain 8-9 November 2021
Vegliante, Rosa; Montefusco, Carole; Miranda, Sergio; Marzano, Antonio
Versione online
Show it in Product Database (IRIS)
2021
Contributo in Atti di convegno
THE READING COMPREHENSION – RECIPROCAL TEACHING PROGRAM TO IMPROVE TEXT UNDERSTANDING: THE IMPACT OF MODELING PRACTICES IN TEACHER TRAINING.
In: ICERI2021 Proceedings 14th International Conference of Education, Research and Innovation November 8th-9th, 2021 IATED Academy Pag.1395-1404
ISBN:978-84-09-34549-6
ICERI2021 Proceedings 14th International Conference of Education, Research and Innovation November 8th-9th, 2021
Valencia, Spain 8-9 November 2021
Vegliante, Rosa; Santonicola, Mariagrazia; Miranda, Sergio; Marzano, Antonio
Versione online
Show it in Product Database (IRIS)
2021
Contributo in Atti di convegno
HOW TO IMPROVE VISUAL-SPATIAL SKILLS THROUGH A DIGITAL ENHANCEMENT PROGRAM-Proceedings.
In: Proceedings of the 2nd International Conference of the Journal Scuola Democratica “Reinventing Education”, VOL. 2, Learning with New Technologies, Equality and Inclusion. Roma The Organizing Committee the 2nd International Conference of the Journal Scuola Democratica Vol.2, Pag.31-45
ISBN:978-88-944888-8-3
Proceedings of the 2nd International Conference of the Journal Scuola Democratica “Reinventing Education”
online 2-3-4-5 June, 2021
Miranda, Sergio; Vegliante, Rosa
Show it in Product Database (IRIS)
2021
Contributo in Atti di convegno
Le difficoltà riscontrate dagli studenti durante la didattica a distanza. La percezione degli insegnanti della Regione Campania.
In: Ricerca e Didattica per promuovere intelligenza, comprensione e partecipazione Lecce/Rovato Pensa MultiMedia Vol.Tomo I, Pag.3-19
ISBN:9788867608324
RICERCA e DIDATTICA per promuovere intelligenza, comprensione e partecipazione
modalità telematica 9-10 aprile 2021
Vegliante, Rosa; Miranda, Sergio
Versione online
Show it in Product Database (IRIS)
2020
Contributo in Atti di convegno
THE POTENTIAL OF EXPERIENTIAL DESIGN MODEL AT UNIVERSITY.
In: INTED2020 Proceedings 14th International Technology, Education and Development Conference IATED Academy Pag.3135-3139
ISBN:978-84-09-17939-8
INTED2020 Proceedings 14th International Technology, Education and Development Conference
Valencia, Spain March 2nd-4th, 2020
Vegliante, Rosa; Marzano, Antonio; Miranda, Sergio; Santonicola, Mariagrazia
Codice identificativo ISI: WOS:000558088803031
Show it in Product Database (IRIS)
2020
Contributo in Atti di convegno
Progettare per l’apprendimento all’università: l’implementazione di un approccio esperienziale.
In: Ricerca, scenari, emergenze su istruzione, educazione e valutazione. I tomo • Sezione SIRD Ricerca, scenari, emergenze su istruzione, educazione e valutazione Lecce Pensa MultiMedia Editore s.r.l. Vol.Tomo 1, Pag.201-210
ISBN:9788867607075
Le Società per la società: ricerca, scenari, emergenze
Roma 26-27 settembre 2019
Vegliante, Rosa; Miranda, Sergio; DE ANGELIS, Marta; Santonicola, Mariagrazia
Versione online
Show it in Product Database (IRIS)
2020
Contributo in Atti di convegno
Il problem solving collaborativo nella scuola primaria: attuale stato dell’arte.
In: Le Società per la società: ricerca, scenari, emergenze. III tomo • Sezione SIREM: Ricerca, scenari, emergenze sull'educazione al tempo del digitale. Lecce/Rovato Pensa Multimedia Editore Vol.III tomo: Sezione Sirem, Pag.266-273
ISBN:978-88-6760-741-9
Le Società per la società: ricerca, scenari, emergenze. Convegno Internazionale SIRD
Roma 26-27 settembre 2019
Miranda, Sergio; Vegliante, Rosa; DE ANGELIS, Marta; Torre, Cristina
Versione online
Show it in Product Database (IRIS)
2020
Contributo in Atti di convegno
PROMOTING THE PEER FEEDBACK AT UNIVERSITY: THEORETICAL MODELS AND BEST PRACTICES.
In: INTED2020 Proceedings 14th International Technology, Education and Development Conference IATED Academy Pag.3119-3126
ISBN:978-84-09-17939-8
INTED2020 Proceedings 14th International Technology, Education and Development Conference
Valencia, Spain March 2nd-4th, 2020
Vegliante, Rosa; Miranda, Sergio; DE ANGELIS, Marta; Santonicola, Mariagrazia
Digital Object Identifier (DOI): http://doi.org/10.21125/inted.2020.0907
Codice identificativo ISI: WOS:000558088803029
Show it in Product Database (IRIS)
2019
Contributo in Atti di convegno
Percorsi blended per lo sviluppo professionale.
In: Alla ricerca di una Scuola per tutti e per ciascuno. Impianto istituzionale e modelli educativi Pensa Multimedia Pag.367-374
ISBN:978-88-6760-641-2
Alla ricerca di una Scuola per tutti e per ciascuno. Impianto istituzionale e modelli educativi
Roma 13-14 giugno 2018
Miranda, Sergio; Vegliante, Rosa; Marzano, Antonio
Show it in Product Database (IRIS)
2019
Contributo in Atti di convegno
La valutazione dell’insegnamento come pratica riflessiva condivisa.
In: Training actions and evaluation processes. Atti del Convegno Internazionale SIRD Pensa Multimedia Pag.59-68
ISBN:978-88-6760-634-4
Training actions and evaluation processes
Salerno 25-26 ottobre 2018
DE ANGELIS, Marta; Miranda, Sergio; Vegliante, Rosa
Show it in Product Database (IRIS)
2019
Contributo in Atti di convegno
Monitoraggio e valutazione nell’e-learning - E-learning monitoring and evaluation.
In: Training actions and evaluation processes. Atti del Convegno Internazionale SIRD Pensa Multimedia Pag.687-699
ISBN:978-88-6760-634-4
Training actions and evaluation processes
Salerno 25-26 ottobre 2018
Miranda, Sergio; Vegliante, Rosa; DE ANGELIS, Marta
Show it in Product Database (IRIS)
2019
Contributo in Atti di convegno
La qualità del video nel processo di insegnamento-apprendimento.
In: Training actions and evaluation processes. Atti del Convegno Internazionale SIRD Pensa Multimedia Pag.469-480
ISBN:978-88-6760-634-4
Training actions and evaluation processes
Salerno 25-26 ottobre 2018
Vegliante, Rosa; Miranda, Sergio; DE ANGELIS, Marta
Show it in Product Database (IRIS)
2019
Contributo in Atti di convegno
Video-formarsi alla pratica insegnante.
In: Alla ricerca di una Scuola per tutti e per ciascuno. Impianto istituzionale e modelli educativi Pensa Multimedia Pag.91-99
ISBN:978-88-6760-641-2
Alla ricerca di una Scuola per tutti e per ciascuno. Impianto istituzionale e modelli educativi
Roma 13-14 giugno 2018
Vegliante, Rosa; Miranda, Sergio; Marzano, Antonio
Show it in Product Database (IRIS)
2019
Contributo in Atti di convegno
L’uso dei video per il miglioramento dei processi formativi.
In: Training actions and evaluation processes. Atti del Convegno Internazionale SIRD Pensa Multimedia Pag.111-121
ISBN:978-88-6760-634-4
Training actions and evaluation processes
Salerno 25-26 ottobre 2018
Marzano, Antonio; Miranda, Sergio; Vegliante, Rosa
Show it in Product Database (IRIS)
2018
Contributo in Atti di convegno
A BLENDED PROFESSIONAL TRAINING EXPERIENCE.
In: EDULEARN18 Proceedings IATED Academy Pag.1661-1667
ISBN:9788409027095
EDULEARN18 10th International Conference on Education and New Learning Technologies
Palma, Spain 2nd-4th July, 2018
Marzano, Antonio; Vegliante, Rosa; Miranda, Sergio; Santonicola, Mariagrazia
Codice identificativo ISI: WOS:000530893701113
Show it in Product Database (IRIS)
2018
Contributo in Atti di convegno
THE STUDENT-CENTRED METHODOLOGIES AT THE UNIVERSITY FOR LEARNING IMPROVEMENTS.
In: EDULEARN18 Proceedings IATED Academy Pag.1653-1660
ISBN:9788409027095
EDULEARN18 10th International Conference on Education and New Learning Technologies
Palma, Spain 2nd-4th July, 2018
Marzano, Antonio; Vegliante, Rosa; Miranda, Sergio; De Angelis, Marta
Codice identificativo ISI: WOS:000530893701112
Show it in Product Database (IRIS)
2018
Contributo in Atti di convegno
SOCIAL NETWORKS IN LEARNING PROCESSES.
In: ICERI2018 Conference Proceedings Spain IATED Academy Pag.8221-8227
ISBN:978-84-09-05948-5
ICERI2018 Proceedings 11th International Conference of Education, Research and Innovation —
Seville, Spain November 12th-14th, 2018
Vegliante, Rosa; Miranda, Sergio; DE ANGELIS, Marta
Versione online
Codice identificativo ISI: WOS:000568991703081
Show it in Product Database (IRIS)
2018
Contributo in Atti di convegno
DISTANCE LEARNING: PLANNING OF MASSIVE OPEN ONLINE COURSES.
In: EDULEARN18 Proceedings Spain IATED Academy iated.org Pag.3933-3939
ISBN:978-84-09-02709-5
EDULEARN18 10th International Conference on Education and New Learning Technologies
Palma, Mallorca, Spain 2nd-4th July 2018
Vegliante, Rosa; DE ANGELIS, Marta; Miranda, Sergio
Versione online
Codice identificativo ISI: WOS:000530893704006
Show it in Product Database (IRIS)
2018
Contributo in Atti di convegno
TURNING THE TEACHER TRAINING TO THE DIGITAL KEY.
In: Proceedings of EDULEARN18 Conference Spain IATED Academy Pag.3973-3978
ISBN:978-84-09-02709-5
EDULEARN18 Proceedings 10th International Conference on Education and New Learning Technologies
Palma, Mallorca, Spain 2nd-4th July 2018
Vegliante, Rosa; Miranda, Sergio; DE ANGELIS, Marta; Torre, Cristina
Versione online
Codice identificativo ISI: WOS:000530893704012
Show it in Product Database (IRIS)
2018
Contributo in Atti di convegno
ONLINE EVALUATION IN THE MASSIVE COURSES.
In: ICERI2018 Conference Proceedings Spain IATED Academy Pag.8214-8220
ISBN:978-84-09-05948-5
ICERI2018 Proceedings 11th International Conference of Education, Research and Innovation —
Seville, Spain November 12th-14th, 2018
Vegliante, Rosa; Miranda, Sergio; DE ANGELIS, Marta
Versione online
Codice identificativo ISI: WOS:000434653800008
Show it in Product Database (IRIS)
2015
Contributo in Atti di convegno
THE PRECARIOUS TEACHER IN ITALY: AN EXPLORATORY RESEARCH.
In: Proceedings of EDULEARN15 Conference Barcelona IATED Pag.1755-1764
ISBN:9788460682431
7th annual International Conference on Education and New Learning Technologies
Barcelona 6th-8th July 2015
Marzano, Antonio; De Angelis, Marta; Vegliante, Rosa
Versione online
Codice identificativo ISI: WOS:000376685701117
Show it in Product Database (IRIS)
2015
Contributo in Atti di convegno
LEARNING OUTCOME AND ASSESSMENT.
In: Proceedings of EDULEARN15 Conference Barcelona IATED Pag.1773-1781
ISBN:9788460682431
7th annual International Conference on Education and New Learning Technologies
Barcelona 6th-8th July 2015
De Angelis, Marta; Marzano, Antonio; Vegliante, Rosa
Versione online
Codice identificativo ISI: WOS:000376685701119
Show it in Product Database (IRIS)
2015
Contributo in Atti di convegno
THE CONSTRUCTION OF TOOLS FOR COMPETENCES ASSESSMENT.
In: Proceedings of EDULEARN15 Conference Barcelona IATED Pag.1765-1772
ISBN:9788460682431
7th annual International Conference on Education and New Learning Technologies
Barcelona 6th-8th July 2015
Vegliante, Rosa; Marzano, Antonio; Iannotta, Iolanda Sara
Versione online
Codice identificativo ISI: WOS:000376685701118
Show it in Product Database (IRIS)
2015
Contributo in Atti di convegno
QUALI-QUANTITATIVE APPROACH IN EDUCATIONAL RESEARCH.
In: Proceedings of INTED2015 Conference Barcelona IATED Pag.405-412
ISBN:9788460657637
INTED2015 - 9th International Technology, Education and Development Conference
Madrid 2nd-4th March 2015
Marzano, Antonio; Vegliante, Rosa; De Angelis, M.
Versione online
Codice identificativo ISI: WOS:000398586300065
Show it in Product Database (IRIS)
2015
Contributo in Atti di convegno
METHODOLOGICAL DIMENSION OF EDUCATIONAL ASSESSMENT.
In: Proceedings of INTED2015 Conference Barcelona IATED Pag.413-419
ISBN:9788460657637
INTED2015 - 9th International Technology, Education and Development Conference
Madrid 2nd-4th March 2015
Marzano, Antonio; De Angelis, M.; Vegliante, Rosa
Versione online
Codice identificativo ISI: WOS:000398586300066
Show it in Product Database (IRIS)