Publications

Alfonso SIANO Publications


2016
Contributo in Atti di convegno
The impact of “social mediascape” on brand communication: CSR risks in tweetjacking.
In: Marketing & Retail nei mercati che cambiano Società Italiana Marketing Pag.1-5
ISBN:978-88-907662-6-8
Marketing & Retail nei mercati che cambiano
Università degli Studi di Cassino e del Lazio Meridionale 20-21 Ottobre
Vollero, Agostino; Palazzo, Maria; Balmer, John; Siano, Alfonso
Show it in Product Database (IRIS)
2016
Contributo in Atti di convegno
Negotiating brands: opportunities and challenges.
In: proceeding del XXVIII Convegno Annuale di Sinergie - Management in a digital world: decisions, production, communication Università degli Studi di Udine Pag.143-145
ISBN:97888907394-7-7
XXVIII Convegno Annuale di Sinergie - Management in a digital world: decisions, production, communication
Università degli Studi di Udine 9-10 Giugno 2016
Siano, Alfonso; Dalli, Daniele; Vollero, Agostino
Digital Object Identifier (DOI): 10.7433/SRECP.EA.2016.26
Show it in Product Database (IRIS)
2016
Contributo in Atti di convegno
Valutare e migliorare la comunicazione digitale per la sostenibilità: un modello operativo per i siti web.
In: proceedings del XXVIII Convegno Annuale di Sinergie. Management in a digital world: decisions, production, communication Università di Udine Pag.395-412
ISBN:97888907394-6-0
Convegno Annuale di Sinergie. Management in a digital world: decisions, production, communication
Università di Udine 9-10 Giugno 2016
Siano, Alfonso; Conte, Francesca; Amabile, Sara; Vollero, Agostino; Piciocchi, Paolo
Digital Object Identifier (DOI): 10.7433/SRECP.FP.2016.25
Show it in Product Database (IRIS)