Pubblicazioni

Alfonso SIANO Pubblicazioni


2009
Contributo in volume (Capitolo o Saggio)
“The social dimension of buying: Opportunities resulting from new retailing forms”.
In Vignali G. e Vignali C. (eds) Fashion Marketing & Theory Pag.35-43 Darwen, UK Access Press.
ISBN:9780956247117
Siano, A.; Confetto, M. G.; Basile, G.; Vignali, G.
Codice identificativo ISI: WOS:000286418100114
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2009
Contributo in volume (Capitolo o Saggio)
Communications, Cultural trends, and Competitive Advantage in BtoB Markets. A Survey on SMEs in the Province of Avellino.
In 2nd Annual EuroMED Conference 2nd Annual EuroMED Conference Pag.1979-1995 2nd Annual EuroMED Conference.
ISBN:9789963634767
Siano, Alfonso; Piciocchi, Paolo; Vollero, Agostino; Basile, Gianpaolo
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2009
Contributo in volume (Capitolo o Saggio)
“Dual Marketing Communications in B2B and B2C Contexts”.
In Academy of Marketing Annual Conference 2009 Pag.1-8
ISBN:9780956009968
P. J., Kitchen; Siano, Alfonso; Palazzo, Maria
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2009
Contributo in volume (Capitolo o Saggio)
“Place reputation management and leverage points. Rethinking cultural marketing for weak areas".
In 8th International Conference Marketing Trends Pag.1-24
ISBN:9782953281125
Siano, Alfonso; Confetto, Maria Giovanna; Siglioccolo, Mario
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2009
Contributo in volume (Capitolo o Saggio)
“The Value and Significance of Corporate Community Relations: An Italian SME Perspective”.
In 14th International Conference on Corporate and Marketing Communications Pag.221-231
ISBN:9789963634590
Siano, Alfonso; Palazzo, M.; Nicholson, P. J. KITCHEN E. J.
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2009
Contributo in volume (Capitolo o Saggio)
“SME 'communication orientation' in b-to-b markets. An exploratory survey in an Italian industrial district”.
In International Conference on Market, Marketing & Entrepreneurship Pag.215-226
Siano, Alfonso; A. VOLLERO E. G., Basile
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2009
Contributo in volume (Capitolo o Saggio)
Corporate Community Relations: What's the matter with Lombard industrial districts in Italy?.
In Hull University Business School Research Memorandum Series Pag.2-18
ISBN:9781906422134
Philip J., Kitchen; Siano, Alfonso; Palazzo, Maria
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2009
Contributo in volume (Capitolo o Saggio)
“Working towards Dual Marketing Communications”.
In Proceedings Pag.483-485
ISBN:9789963634590
Siano, Alfonso; KITCHEN P., J; Confetto, Maria Giovanna; Palazzo, Maria
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2009
Contributo in volume (Capitolo o Saggio)
“Ingredient branding: A strategic level of the emerging Dual Marketing Communications”.
In Proceedings of 14th International Conference on Corporate and Marketing Communications Pag.1-7
ISBN:9780956009968
Siano, Alfonso; Palazzo, Maria; Confetto, Maria Giovanna
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2009
Contributo in volume (Capitolo o Saggio)
”The Evolution of New Consumer Roles in Branding”.
In Demetris Vrontis,Yaakov Weber, Rudi Kaufmann, Shlomo Tarba Managerial and Entrepreneurial Developments in the Mediterranean Area Pag.1690-1707 EuroMed Press.
ISBN:9789963634767
Siano, Alfonso; Kaufmann, H. R.; Basile, G.; Kitsios, A.
Codice identificativo ISI: WOS:000286418100113
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)