Pubblicazioni

Alfonso SIANO Pubblicazioni


2015
Contributo in volume (Capitolo o Saggio)
Developing a Framework for Measuring Effectiveness of Sustainability Communications through Corporate Websites.
In Procedia Manufacturing - 6th International Conference on Applied Human Factors and Ergonomics (AHFE 2015) and the AffiliatedConferences Pag.3615-3620
ISBN:978-1-5108-1537-7
Siano, Alfonso; Piciocchi, Paolo; Vollero, Agostino; DELLA VOLPE, Maddalena; Palazzo, Maria; Conte, Francesca; DE LUCA, Danilo; Amabile, Sara
Codice identificativo ISI: WOS:000383740303100
Codice identificativo SCOPUS: 2-s2.0-84990969918
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2015
Contributo in volume (Capitolo o Saggio)
Cultural Perspectiveson Advertising Perceptions and Brand Trustworthiness.
In Analyzing the Culturally Diverse Consumer in the Global Marketplace Pag.206-226
ISBN:9781466682627
Danbury, Annie; Palazzo, Maria; Mortimer, Kathleen; Siano, Alfonso
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)