Pubblicazioni

Alfonso SIANO Pubblicazioni


2011
Contributo in Atti di convegno
Creating value with country-specific consumer attitudes: an explorative study on students’ perceptions of top-of-mind brands in two European Countries.
In: XXIII Sinergie annual Congress Pag.1-22
XXIII Sinergie annual Congress
IULM University, Milano 10-11 Novembre
Siano, Alfonso; Vollero, Agostino; Palazzo, Maria
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2011
Contributo in Atti di convegno
Nationalism and familiarity in consumer attitudes to top-of-mind corporate brands: a comparison between Italian and Spanish students.
In: XXIII Congreso Nacional de Marketing Pag.1-10

Universitat Jaume I de Castellón, Castellón 14-16 septiembre 2011
Siano, Alfonso; Lucia, Porcu; Palazzo, Maria; Vollero, Agostino; NURIA RODRÍGUEZ, Priego
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2011
Contributo in Atti di convegno
Il processo di management della comunicazione d'impresa: tra comunicazione strategica e strategia di comunicazione.
In: XXIII Sinergie annual Congress Milano Pag.1-24
XXIII Sinergie annual Congress
IULM University, Milano 10-11 Novembre 2011
Siano, Alfonso; Vollero, Agostino; Confetto, Maria Giovanna
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2011
Contributo in Atti di convegno
Tetra Pak Italy’s Ingredient Branding: an exploratory case of strategic communication.
In: XXIII Sinergie annual Congress Pag.1-22
Siano, Alfonso; Palazzo, Maria; Confetto, Maria Giovanna; Jillian, Farquhar
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2011
Contributo in Atti di convegno
Il capitale culturale. Studies on the Value of Cultural Heritage. Le ragioni di una rivista’.
In: Il capitale culturale Pag.41-44
Siano, Alfonso
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)