Pubblicazioni

Maria Giovanna CONFETTO Pubblicazioni


2010
Articolo in rivista
The positive effects of ingredient branding reached by Tetra Pak Italy
ESPERIENZE D'IMPRESA. Vol. 1. Pag.51-57
ISSN:1971-5293.
Confetto, Maria Giovanna; Siano, Alfonso; Palazzo, Maria
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2010
Articolo in rivista
“Financial resources and corporate reputation: toward common management principles for managing corporate reputation”
CORPORATE COMMUNICATIONS. Vol. Vol. 15, Issue 1. Pag.68-82
ISSN:1356-3289.
Siano, Alfonso; P. J., Kitchen; Confetto, Maria Giovanna
Codice identificativo SCOPUS: 2-s2.0-75649151356
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2010
Articolo in rivista
“Marketing Strategies for Top Italian Museums: The Influence of Province Destination Competitiveness”
THE INTERNATIONAL JOURNAL OF THE INCLUSIVE MUSEUM. Vol. Vol. 2, Issue 4. Pag.111-124
ISSN:1835-2014.
Siano, Alfonso; L., Eagle; Confetto, Maria Giovanna; Siglioccolo, Mario
Codice identificativo SCOPUS: 2-s2.0-80052505902
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2010
Articolo in rivista
“Destination competitiveness and museum marketing strategies: An emerging issue in the Italian context”
MUSEUM MANAGEMENT AND CURATORSHIP. Vol. Vol. 25, No. 3. Pag.259-276
ISSN:0964-7775.
Siano, Alfonso; L., Eagle; Confetto, Maria Giovanna; Siglioccolo, Mario
Codice identificativo SCOPUS: 2-s2.0-77955732082
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2010
Contributo in volume (Capitolo o Saggio)
Corporate communication management: A framework based on decision making with reference to communication resources.
In Aarhus School of Business 15th International Conference on Corporate and Marketing Communications Pag.34-53 Aarhus School of Business, Aarhus University.
ISBN:9788778824233
Siano, Alfonso; Vollero, Agostino; Confetto, Maria Giovanna; Siglioccolo, Mario
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2010
Contributo in volume (Capitolo o Saggio)
“Making Services More Tangible using Ingredient Branding Strategy”.
In Jean-Claude Andreani, umberto Collesei 9th International Conference Marketing Trends Pag.1-20 Università Ca' Foscari, Venezia.
ISBN:9782953281101
Confetto, Maria Giovanna; P. J., Kitchen; Siano, Alfonso; Palazzo, Maria
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)