GEMMA CAROTENUTO | Pubblicazioni
GEMMA CAROTENUTO Pubblicazioni
2021 | |
Articolo in rivista | |
Students’ suspension of sense making in problem solving ZDM. Vol. 53. Pag.817-830 ISSN:1863-9690. | |
Carotenuto, G.; Di Martino, P.; Lemmi, M. | |
Digital Object Identifier (DOI): 10.1007/s11858-020-01215-0 Codice identificativo ISI: WOS:000611442900002 Codice identificativo SCOPUS: 2-s2.0-85099916492 | |
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS) |
2021 | |
Articolo in rivista | |
Moving in Early Geometry Education. For the Learning of Mathematics FOR THE LEARNING OF MATHEMATICS. Pag.30-36 ISSN:0228-0671. | |
Carotenuto, Gemma; Mellone, Maria; Spadea, Marina | |
Codice identificativo SCOPUS: 2-s2.0-85103886865 | |
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS) |
2021 | |
Contributo in Atti di convegno | |
An informal mathematical education project aimed at contrasting early school leaving: Potential and criticality. In: Proceedings of the Eleventh International Mathematics Education and Society Conference Tredition Vol.2, Pag.369-378 ISBN:9783347399105 | |
Eleventh International Mathematics Education and Society Conference Klagenfurt 24-29 settembre 2021 | |
Carotenuto, Gemma | |
Versione online | |
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS) |