Erika Marie PACE | Pubblicazioni
Erika Marie PACE Pubblicazioni
2017 | |
Articolo in rivista | |
Attitudes and Teacher Efficacy among Italian and Austrian Teachers: a Comparative Study FORMAZIONE & INSEGNAMENTO. Vol. 1. Pag.269-282 ISSN:1973-4778. | |
Hecht, Petra; Aiello, Paola; Pace, ERIKA MARIE; Sibilio, Maurizio | |
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS) |
2017 | |
Articolo in rivista | |
A study on the perceptions and efficacy towards inclusive practices of teacher trainees GIORNALE ITALIANO DELLA RICERCA EDUCATIVA. Vol. Anno X Numero 19. Pag.13-28 ISSN:2038-9744. | |
Aiello, P.; Pace, E. M.; Dimitrov, D. M.; Sibilio, M. | |
Versione online | |
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS) |
2017 | |
Articolo in rivista | |
A study on Italian teachers’ sentiments, attitudes and concerns towards inclusive education CQIA RIVISTA. Vol. 20. Pag.10-24 ISSN:2039-4039. | |
Aiello, Paola; Sharma, Umesh; DI GENNARO, DIANA CARMELA; Dimitrov, Dimiter; Pace, ERIKA MARIE; Zollo, Iolanda; Sibilio, Maurizio | |
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS) |
2017 | |
Articolo in rivista | |
In-service teachers’ attitudes, concerns, efficacyand intentions to teach in inclusive classrooms: aninternational comparison of Australian and Italianteachers EUROPEAN JOURNAL OF SPECIAL NEEDS EDUCATION. Pag.1-10 ISSN:0885-6257. | |
Sharma, Umesh; Aiello, Paola; Pace, ERIKA MARIE; Round, Penny; Subban, Pearl | |
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS) |
2017 | |
Articolo in rivista | |
Building vicarious bridges through colour workshops for pupils with visual impairment ATHENS JOURNAL OF EDUCATION. Vol. 4/4. Pag.327-338 ISSN:2241-7958. | |
Agrillo, F.; Aiello, P.; Zollo, I.; Pace, E. M.; Sibilio, M. | |
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS) |
2017 | |
Articolo in rivista | |
Un approccio semplesso per l’organizzazione spazio-temporale in età evolutiva GIORNALE ITALIANO DELLA RICERCA EDUCATIVA. Pag.13-23 ISSN:2038-9736. | |
Viscione, Ilaria; Zollo, Iolanda; Pace, Erika Marie; Sibilio, Maurizio | |
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS) |
2017 | |
Monografia o trattato scientifico | |
INSTILLING TEACHERS' WILLINGNESS TO FOSTER INCLUSIVE CLASSROOM PRACTICES: CAN SIMPLEXITY ADDRESS THIS COMPLEXITY?. LECCE PENSA EDITORE ISBN:978-886152-237-4 | |
Pace, Erika Marie | |
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS) |
2017 | |
Monografia o trattato scientifico | |
SALUTOGENIC-ORIENTED APPROACHES FOR THE DEVELOPMENT OF INCLUSIVE SCHOOLS. NAPOLI GUIDA EDITORI ISBN:9788868663544 | |
Pace, Erika Marie | |
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS) |