Pubblicazioni

Erika Marie PACE Pubblicazioni


2023
Articolo in rivista
Identifying teachers’ strengths to face COVID-19: narratives from across the globe
CAMBRIDGE JOURNAL OF EDUCATION. Pag.1-18
ISSN:1469-3577.
Aiello, P.; Pace, E. M.; Sharma, U.; Rangarajan, R.; Sokal, L.; May, F.; Gonzalez Gil, F.; Loreman, T.; Malak, S.; Martín, E.; Mcilroy, A.; Schwab, Susanne
Versione online
Digital Object Identifier (DOI): 10.1080/0305764X.2022.2159013
Codice identificativo ISI: WOS:000912665800001
Codice identificativo SCOPUS: 2-s2.0-85146718852
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2023
Contributo in Atti di convegno
Shifting from the Discrete to the Continuum: How Are Italian Universities Facing the Challenge?.
In: Universal Access in Human-Computer Interaction Cham Springer Pag.173-189
ISBN:978-3-031-35896-8; 978-3-031-35897-5
HCII 2023
Copenhagen 23-28 Luglio
Aiello, Paola; DI GENNARO, Diana Carmela; Pace, Erika Marie; Zappala, Emanuela; Capodanno, Flavia
Digital Object Identifier (DOI): 10.1007/978-3-031-35897-5_13
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2023
Contributo in volume (Capitolo o Saggio)
Modelli e strumenti operativi per una progettazione educativa inclusiva.
In Pace, Erika Marie Pedagogia Speciale. Infanzia e Servizi Educativi Inclusivi Pag.90-104 Milano Franco Angeli.
ISBN:9788835148395
Pace, Erika Marie
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2023
Contributo in volume (Capitolo o Saggio)
The Rise, Evolution, and Future of Didactics in Italy: Branching Out Towards New Research Horizons.
In Didactics in a Changing World. European Perspectives on Teaching, Learning and the Curriculum Pag.67-80 Springer.
ISBN:978-3-031-20810-2
ISSN:2662-6691.
Pace, Erika Marie; Zollo, Iolanda; Sibilio, Maurizio
Versione online
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)