Publications

Alfonso SIANO Publications


2014
Contributo in volume (Capitolo o Saggio)
Principi e strumenti di management della comunicazione per la sostenibilità.
In A. Siano Management della comunicazione per la sostenibilità Pag.109-143 Milano FrancoAngeli.
ISBN:9788891708571
Siano, Alfonso; Piciocchi, Paolo; Vollero, Agostino; Siglioccolo, Mario; Palazzo, Maria
Show it in Product Database (IRIS)
2014
Contributo in volume (Capitolo o Saggio)
Processo di management della comunicazione: un modello per le organizzazioni sostenibili.
In A. Siano Management della comunicazione per la sostenibilità Pag.83-108 Milano FrancoAngeli.
ISBN:9788891708571
Siano, Alfonso; Vollero, Agostino; Siglioccolo, Mario
Show it in Product Database (IRIS)
2014
Contributo in volume (Capitolo o Saggio)
Refraiming Innovation: Service Science & Governance.
In Louis E. Freund and Wojciech Cellary Advances in the Human Side of Service Engineering Pag.4888-4897 Louis E. Freund and Wojciech Cellary.
ISBN:978-1-4951-2091-6
Spohrer, J; Siano, A.; Piciocchi, P.; Bassano, C.
Show it in Product Database (IRIS)
2014
Contributo in volume (Capitolo o Saggio)
Sostenibilità, stakeholder engagement e capitale reputazionale.
In Siano A. Management della comunicazione per la sostenibilità Pag.15-59 Milano FrancoAngeli.
ISBN:9788891708571
Siano, Alfonso; Vollero, Agostino; Conte, Francesca
Show it in Product Database (IRIS)
2014
Contributo in volume (Capitolo o Saggio)
Comunicazione delle organizzazioni sostenibili: alcunequestioni di fondo.
In Siano A. Management della comunicazione per la sostenibilità Pag.61-81 Milano FrancoAngeli.
ISBN:9788891708571
Siano, Alfonso; Vollero, Agostino
Show it in Product Database (IRIS)
2014
Contributo in volume (Capitolo o Saggio)
Museum communication: towards a framework for resource-holder relations management.
In Management of Cultural Products: E-Relationship Marketing and Accessibility Perspectives Pag.151-179
ISBN:9781466650077
Siano, Alfonso; Siglioccolo, Mario; Tuccillo, Carmela; Conte, Francesca
Digital Object Identifier (DOI): 10.4018/978-1-4666-5007-7.ch008
Codice identificativo SCOPUS: 2-s2.0-84956825312
Show it in Product Database (IRIS)
2014
Contributo in volume (Capitolo o Saggio)
The relationships between cultural institutions and companies: from donations to strategic partnerships.
In Management of Cultural Products: E-Relationship Marketing and Accessibility Perspectives Pag.126-150
ISBN:1466650079
Siano, Alfonso; Siglioccolo, Mario; Tuccillo, Carmela; Conte, Francesca
Digital Object Identifier (DOI): 10.4018/978-1-4666-5007-7.ch007
Codice identificativo SCOPUS: 2-s2.0-84956774450
Show it in Product Database (IRIS)