Publications

PAOLA AIELLO Publications


2023
Articolo in rivista
Identifying teachers’ strengths to face COVID-19: narratives from across the globe
CAMBRIDGE JOURNAL OF EDUCATION. Pag.1-18
ISSN:1469-3577.
Aiello, P.; Pace, E. M.; Sharma, U.; Rangarajan, R.; Sokal, L.; May, F.; Gonzalez Gil, F.; Loreman, T.; Malak, S.; Martín, E.; Mcilroy, A.; Schwab, Susanne
Versione online
Digital Object Identifier (DOI): 10.1080/0305764X.2022.2159013
Codice identificativo ISI: WOS:000912665800001
Codice identificativo SCOPUS: 2-s2.0-85146718852
Show it in Product Database (IRIS)
2023
Articolo in rivista
Future support teachers’ opinions about their role on inclusion of students with ASD. An exploratory study to determine training impact
EDUCATION SCIENCES & SOCIETY. Pag.342-357
ISSN:2284-015X.
Zappala', Emanuela; Aiello, Paola
Show it in Product Database (IRIS)
2023
Articolo in rivista
La scuola come organizzazione sistemica: le potenzialità dell’Appreciative inquiryper un’inclusione di qualità
Q-TIMES WEBMAGAZINE. Vol. 1. Pag.26-38
ISSN:2038-3282.
Capodanno, Flavia; Aiello, Paola
Versione online
Digital Object Identifier (DOI): 10.14668/QTimes_15102
Show it in Product Database (IRIS)
2023
Articolo in rivista
Scelgo dunque sono. Orientamento, scelta e agentività.
NUOVA SECONDARIA. Vol. 6. Pag.169-180
ISSN:1828-4582.
Aiello, Paola; Sabatano, Fausta; Capodanno, Flavia
Show it in Product Database (IRIS)