Pubblicazioni

Alfonso SIANO Pubblicazioni


2010
Articolo in rivista
The positive effects of ingredient branding reached by Tetra Pak Italy
ESPERIENZE D'IMPRESA. Vol. 1. Pag.51-57
ISSN:1971-5293.
Confetto, Maria Giovanna; Siano, Alfonso; Palazzo, Maria
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2010
Articolo in rivista
“Financial resources and corporate reputation: toward common management principles for managing corporate reputation”
CORPORATE COMMUNICATIONS. Vol. Vol. 15, Issue 1. Pag.68-82
ISSN:1356-3289.
Siano, Alfonso; P. J., Kitchen; Confetto, Maria Giovanna
Codice identificativo SCOPUS: 2-s2.0-75649151356
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2010
Articolo in rivista
Rubbish emergency impact on inbound tourism demand and on museum visitors to the province of Naples
INTERNATIONAL JOURNAL OF CULTURE, TOURISM AND HOSPITALITY RESEARCH. Pag.1-30
ISSN:1750-6182.
Siano, Alfonso; Siglioccolo, Mario
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2010
Articolo in rivista
A comparative analysis between US and Italian food companies on stakeholder relationships via websites
INTERNATIONAL JOURNAL OF ELECTRONIC CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT. Vol. Vol. 4, Issue 2. Pag.180-195
ISSN:1750-0664.
Siano, Alfonso; Mario, Siglioccolo; Palazzo, Maria
Codice identificativo SCOPUS: 2-s2.0-77649286480
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2010
Articolo in rivista
“Marketing Strategies for Top Italian Museums: The Influence of Province Destination Competitiveness”
THE INTERNATIONAL JOURNAL OF THE INCLUSIVE MUSEUM. Vol. Vol. 2, Issue 4. Pag.111-124
ISSN:1835-2014.
Siano, Alfonso; L., Eagle; Confetto, Maria Giovanna; Siglioccolo, Mario
Codice identificativo SCOPUS: 2-s2.0-80052505902
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2010
Articolo in rivista
“Destination competitiveness and museum marketing strategies: An emerging issue in the Italian context”
MUSEUM MANAGEMENT AND CURATORSHIP. Vol. Vol. 25, No. 3. Pag.259-276
ISSN:0964-7775.
Siano, Alfonso; L., Eagle; Confetto, Maria Giovanna; Siglioccolo, Mario
Codice identificativo SCOPUS: 2-s2.0-77955732082
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2010
Articolo in rivista
Communication approaches in knowledge development. Empirical evidence from an Italian industrial district
INTERNATIONAL JOURNAL OF MANAGEMENT CASES. Vol. Vol. 12, Issue 3. Pag.49-61
ISSN:1741-6264.
Siano, Alfonso; Basile, Gianpaolo; Vollero, Agostino
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2010
Contributo in Atti di convegno
La Balanced scorecard come nuovo meccanismo di controllo delle alleanze di co-branding.
In: XV Convegno Annuale Aidea Giovani Pag.1-20
Siano, Alfonso; Tuccillo, Carmela; Cosimato, Silvia
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2010
Contributo in volume (Capitolo o Saggio)
Exploring and Categorizing Employer Branding Tools Implemented in Italian Companies.
In Michael B. Goodman, Christina M. Genest Conference on corporate communication 2010 Pag.321-335 Wim J.L. Elving.
ISBN:9780275992545
Siano, Alfonso; Palazzo, Maria; Tuccillo, Carmela
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2010
Contributo in volume (Capitolo o Saggio)
Corporate communication management: A framework based on decision making with reference to communication resources.
In Aarhus School of Business 15th International Conference on Corporate and Marketing Communications Pag.34-53 Aarhus School of Business, Aarhus University.
ISBN:9788778824233
Siano, Alfonso; Vollero, Agostino; Confetto, Maria Giovanna; Siglioccolo, Mario
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2010
Contributo in volume (Capitolo o Saggio)
“Making Services More Tangible using Ingredient Branding Strategy”.
In Jean-Claude Andreani, umberto Collesei 9th International Conference Marketing Trends Pag.1-20 Università Ca' Foscari, Venezia.
ISBN:9782953281101
Confetto, Maria Giovanna; P. J., Kitchen; Siano, Alfonso; Palazzo, Maria
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2010
Contributo in volume (Capitolo o Saggio)
Brand and Consumer Relationship: a Sociological View.
In International Consumer Behaviour: A mosaic of Eclective Perspectives – Handbook on international Consumer Behaviour Pag.1-15
Siano, Alfonso; Basile, Gianpaolo
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2010
Contributo in volume (Capitolo o Saggio)
Consumer Empowerment and Corporate Reputation Management: Internet Marketing Implications.
In Jean-Claude Andreani, Umberto Collesei The proceedings of 9th International Conference Marketing Trends Pag.1-19 Marketing Trends Association.
ISBN:9782953281101
Siano, Alfonso; Vollero, Agostino; Palazzo, Maria
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)
2010
Prefazione/Postfazione
Prefazione.
In Agostino Vollero E-marketing e Web communication. Verso la gestione della corporate reputation online Pag.1-4 Torino Giappichelli.
ISBN:9788834898550
Siano, Alfonso
Visualizza sul Database dei Prodotti (IRIS)